Amstelveen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Amstelveen

Bericht door Alex »

3DB287A7-C73F-4074-A52F-8C9BFA6FCFCF.jpeg
Vandaag paar uurtjes in mijn spijkerrok rondgelopen/geshopt in winkelcentrum Amstelveen. Wat een mooie winkels daar!
En níemand die negatief reageerde. Bij Calzedonia panties gekocht, zeer vriendelijk geholpen. Bij Siebel oorbellen gekocht, ook geen scheven blikken.
Voor herhaling vatbaar!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Januca
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 feb 2021 16:23
Locatie: Gasselte

Re: Amstelveen

Bericht door Januca »

Fijn toch als het allemaal zo probleemloos gaat. Ga zo door.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Amstelveen

Bericht door WesleyN »

Zo zou je best wel naar je werk kunnen gaan. Ook qua lengte van je rok.

Weet je waar je ook een mooie winkelcentrum hebt? In Leidschendam (Westfield Mall). Veel modezaken, veel eetgelegenheden. En in België heb je bijvoorbeeld Sint Niklaas (vlakbij de rijksweg) en Wijnegem (de grootste van België).

https://nl.westfield.com/nl-NL/mallofth ... nds/stores
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Amstelveen

Bericht door Remko »

Ziet er zeker niet verkeerd uit. Mijn vriendin houd helaas niet van spijkerrokken maar ze vraagt wel geregeld of ik een bepaalde combi wil aantrekken wat ook zeker netjes staat

Wijnegem ben ik inderdaad ook al eens geweest en is een mooi centrum met veel eet gelegenheden.
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Amstelveen

Bericht door Niek »

Ziet er inderdaad als een geheel uit. Inclusief schoenen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Amstelveen

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 27 okt 2021 17:08 3DB287A7-C73F-4074-A52F-8C9BFA6FCFCF.jpeg
Vandaag paar uurtjes in mijn spijkerrok rondgelopen/geshopt in winkelcentrum Amstelveen. Wat een mooie winkels daar!
En níemand die negatief reageerde. Bij Calzedonia panties gekocht, zeer vriendelijk geholpen. Bij Siebel oorbellen gekocht, ook geen scheven blikken.
Voor herhaling vatbaar!
Mooi hoor .👍👍👍👍👍
Als iedereen die rokken of jurken draagt, ze wil dragen, ze gewoon aantrekt en buitenkomt, zou het op de duur ook een "normaal", (wat is normaal ?⁉️) een gewoon beeld in de straten overal worden... Natuurlijk het is voor sommigen nog moeilijk die eerste, allereerste stap.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Amstelveen

Bericht door Kortrokje »

Mijn nieuwste jurkje... Héél leuk jurkje om te dragen..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Amstelveen

Bericht door Kortrokje »

Hier nog één van mijn laatste aanwinsten.. In een andere kleur... Heel leuke jurken ..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie