In het vliegtuig

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

In het vliegtuig

Bericht door Alex »

Ben recent naar Azië gevlogen voor mijn werk. In spijker-kokerrok, panty en pumps. Niemand die er wat van zei. Zalig!
Bijlagen
E211726F-E818-462C-8096-5CAFCD34BB55.jpeg
Laatst gewijzigd door Alex op 22 mei 2023 07:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: In het vliegtuig

Bericht door Rik »

TOP !!!
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: In het vliegtuig

Bericht door Niek »

Zo... Dat vind ik knap van je Rik. Ziet er ook goed uit.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: In het vliegtuig

Bericht door Rik »

Niek schreef: 28 apr 2022 20:02 Zo... Dat vind ik knap van je Rik. Ziet er ook goed uit.
Euhhh, ik heb niet gevlogen hoor, Alex wel ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: In het vliegtuig

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 27 apr 2022 15:06 Ben recent naar Azië gevlogen voor mijn werk. In spijker-kokerrok, panty en pumps. Niemand die er wat van zei. Zalig!
Waarom niet hé... Natuurlijk voor een werk is dat misschien niet altijd of soms zelfs helemaal niet simpel. Das te zien hoe de bazen zijn hé... Accepteren die dat, ok... Maar indien niet, tsja , dan is t een ander paar mouwen.. Maar daar heeft u dus geen last van.... Geniet ervan, en dus int vervolg terug met rok, als je daar zin in hebt hé..
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: In het vliegtuig

Bericht door Alex »

Kortrokje schreef: 01 mei 2022 03:23
Alex schreef: 27 apr 2022 15:06 Ben recent naar Azië gevlogen voor mijn werk. In spijker-kokerrok, panty en pumps. Niemand die er wat van zei. Zalig!
Waarom niet hé... Natuurlijk voor een werk is dat misschien niet altijd of soms zelfs helemaal niet simpel. Das te zien hoe de bazen zijn hé... Accepteren die dat, ok... Maar indien niet, tsja , dan is t een ander paar mouwen.. Maar daar heeft u dus geen last van.... Geniet ervan, en dus int vervolg terug met rok, als je daar zin in hebt hé..
Groeten..
Niemand die er iets van zei op vliegveld en in vliegtuig hè. Ik heb de rok (nog) niet aangehad naar mijn werk. Ik denk dat dit meer aan mijzelf ligt dan aan mijn werk; ik denk dat niemand daar een opmerking over zou maken.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: In het vliegtuig

Bericht door Kortrokje »

Alex schreef: 02 mei 2022 17:19
Kortrokje schreef: 01 mei 2022 03:23
Alex schreef: 27 apr 2022 15:06 Ben recent naar Azië gevlogen voor mijn werk. In spijker-kokerrok, panty en pumps. Niemand die er wat van zei. Zalig!
Waarom niet hé... Natuurlijk voor een werk is dat misschien niet altijd of soms zelfs helemaal niet simpel. Das te zien hoe de bazen zijn hé... Accepteren die dat, ok... Maar indien niet, tsja , dan is t een ander paar mouwen.. Maar daar heeft u dus geen last van.... Geniet ervan, en dus int vervolg terug met rok, als je daar zin in hebt hé..
Groeten..
Niemand die er iets van zei op vliegveld en in vliegtuig hè. Ik heb de rok (nog) niet aangehad naar mijn werk. Ik denk dat dit meer aan mijzelf ligt dan aan mijn werk; ik denk dat niemand daar een opmerking over zou maken.
Ja het is juist die stap zetten, van doe die rok aan en stap buiten en doe je ding.. maar dat is t juist voor velen, denk ik, die stap zetten..is zo moeilijk (soms/meestal) maar het loont de moeite om het te proberen die eerste keer... En daarna ben je vertrokken hé, dan valt er zo een gewicht van je schouders hé...
Groeten... En rok on...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: In het vliegtuig

Bericht door Kortrokje »

Vandaag mijn jeansjurk met rits vooraan... Zit héél makkelijk... Het is een jurk zonder mouwen.. Daarom ook dat ik een trui eroverheen heb.. Dit is een jurk zonder zakken.. Normaal kies ik voor rokken en jurken met zakken... Maar soms heb je toch iets dat je graag ziet en dan maar niet hé..
Bijlagen
Mijn jurk vandaag, jeansjurk... Met rits vooraan..
Mijn jurk vandaag, jeansjurk... Met rits vooraan..
Resizer_16518010033461.jpg (35.52 KiB) 2899 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie