Koffie bij Starbucks Breukelen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Koffie bij Starbucks Breukelen

Bericht door Alex »

Ik haal -in rok- vaak koffie bij Starbucks langs de A2 bij Breukelen richting Amsterdam. De dame achter de balie is altijd enorm enthousiast, en vindt het stoer dat ik in rok kom. ‘Ik zie het tegenwoordig wel vaker, vooral jongere mannen die ook een rok willen dragen’. ‘Ga je zo naar je werk?’ ‘Draag je ook weleens make-up, bijvoorbeeld lippenstift?’ En vandaag: ‘heb je clip-on oorbellen in of zijn dat gaatjes?’ (Ik heb gaatjes, dus het waren ‘echte’ creolen van ca 25Mm).

Vandaag bij het verlaten van Starbucks kwam een leuke dame net naar binnen, die in het voorbijgaan nog zei ‘leuke hakken man!’Afbeelding
Laatst gewijzigd door Alex op 22 mei 2023 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Koffie bij Starbucks Breukelen

Bericht door DiKo »

Hai Alex.
Dat ziet er inderdaad pico bello uit.
De dame bij de uitgang had helemaal gelijk met haar opmerking over je hakken. Ze heeft ook vast je benen wel gezien.
Op deze manier gekleed ben je een "uithangbord voor mannen met rok"!
Gebruikersavatar
Emily
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jul 2018 20:55

Re: Koffie bij Starbucks Breukelen

Bericht door Emily »

Hoi Alex,
Leuk Alex! Heb je de foto zelf genomen of was je samen met iemand op pad? Groetjes E.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Koffie bij Starbucks Breukelen

Bericht door Alex »

Emily schreef: 03 mei 2022 17:05 Hoi Alex,
Leuk Alex! Heb je de foto zelf genomen of was je samen met iemand op pad? Groetjes E.
Dit was op de terugweg, richting Utrecht. Daar is een terras bij Starbucks, waar ik naast een Indiaas gezin buiten zat. Zij zaten te hannesen om een selfie te nemen, dus ik bood aan die foto te maken. We raakten in gesprek en ik vroeg of zij ook wat foto’s van mij wilden maken.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Koffie bij Starbucks Breukelen

Bericht door Alex »

DiKo schreef: 03 mei 2022 08:31 Hai Alex.
Dat ziet er inderdaad pico bello uit.
De dame bij de uitgang had helemaal gelijk met haar opmerking over je hakken. Ze heeft ook vast je benen wel gezien.
Op deze manier gekleed ben je een "uithangbord voor mannen met rok"!
Dank voor het compliment! Ik vond de panty zo zo mooi glanzen door de zon!

Deze foto was de volgende ochtend. Hierop minder glans, dus weg magie ;-). En wat lagere hakken.
Laatst gewijzigd door Alex op 22 mei 2023 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Koffie bij Starbucks Breukelen

Bericht door Kortrokje »

DiKo schreef: 03 mei 2022 08:31 Hai Alex.
Dat ziet er inderdaad pico bello uit.
De dame bij de uitgang had helemaal gelijk met haar opmerking over je hakken. Ze heeft ook vast je benen wel gezien.
Op deze manier gekleed ben je een "uithangbord voor mannen met rok"!
U ziet er fantastisch uit in die rok en pumps .. Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Koffie bij Starbucks Breukelen

Bericht door Niek »

Ziet er goed uit.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Koffie bij Starbucks Breukelen

Bericht door Alex »

Dank je! Dit helpt mij alleen maar zekerder te worden in het dragen van een rok!!!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie