Nog een rok..

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Nog een rok..

Bericht door Kortrokje »

Dit is nog een van mijn rokken.. En zoals jullie kunnen zien, met zakken...
Bijlagen
Nog één van mijn rokken..
Nog één van mijn rokken..
Resizer_16540760326911.jpg (44.78 KiB) 5493 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: Nog een rok..

Bericht door Remko »

Dat vind ik zelf ook fijn! Dan kannje tenminste wat kwijt.
Gebruikersavatar
Corpas
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 mei 2022 20:26

Re: Nog een rok..

Bericht door Corpas »

En zoals jullie kunnen zien, met zakken...
Ja, dat is een praktisch punt, sinds ik alleen nog rokjes draag mis ik wel die 'broekzakken'.
Maar ik let er nu op bij het kopen van rokjes en het blijkt dat er best veel voorzien zijn van zakken.

Deze sportieve rok van Athleta bijvoorbeeld heeft maar liefst twee ruime steekzakken met ritsen en twee achterzakken.
Daar kun je huis- en fietssleutel en je telefoon goed in kwijt.
Erg handig bij boodschappen doen.
Ook mijn denimrokjes hebben allemaal zakken, soms vrij klein maar dat hoort bij de stijl.

DSC_7904ax.jpg
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Nog een rok..

Bericht door Kortrokje »

Een luchtig rokje voor vandaag.. Het is warm weer vandaag, 25 graden zegt Google dus... Luchtig licht ..
Bijlagen
Luchtig rokje
Luchtig rokje
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Nog een rok..

Bericht door Kortrokje »

Vandaag deze jeansjurk om boodschappen te doen en bij vrienden geweest..
Bijlagen
Jeansjurk
Jeansjurk
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: Nog een rok..

Bericht door MaricaV »

Jurken.......ze zijn met dit warme weer erg comfy, als ze maar ruim zitten.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Nog een rok..

Bericht door Kortrokje »

Remko schreef: 01 jun 2022 18:44 Dat vind ik zelf ook fijn! Dan kan je tenminste wat kwijt.
Ja inderdaad, daarom óók juist.. Een handtas is eigenlijk niet zo makkelijk, in de zin van, ik wil altijd hetgeen in mijn zakken zit bvb sleutels, gsm, ik wil dat kunnen voelen, van ah ja , ik heb die bij... Dat heb je niet bij een handtas. Mijn jurken tracht ik ook meestal met zakken te kopen, die zijn er genoeg te koop..
Groeten..'
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Nog een rok..

Bericht door Kortrokje »

MaricaV schreef: 04 jun 2022 06:25 Jurken.......ze zijn met dit warme weer erg comfy, als ze maar ruim zitten.
Ik vind jurken altijd makkelijk.. Je trekt die over je hoofd en lichaam en hup, je bent gekleed. Je moet nergens instappen, hetgeen ook al niet meer zo makkelijk gaat, bij mij toch niet meer. Ik trek trouwens mijn rokken, sommige toch, ook over mijn hoofd en lichaam aan... Makkelijker dan instappen.. Ieder zijn gewoonte natuurlijk , maar ik vind dat makkelijkst..
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Nog een rok..

Bericht door Kortrokje »

Nog een andere rok aangetrokken voor deze avond... Dit is reeds een hele oude, zeker 20 jaar oud... Maar een leuke...een kokerrok...
Groeten aan het publiek...
Bijlagen
Resizer_16723427842261.jpg
Resizer_16723427842261.jpg (21.33 KiB) 3457 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Nog een rok..

Bericht door Kortrokje »

Corpas schreef: 03 jun 2022 09:54
En zoals jullie kunnen zien, met zakken...
Ja, dat is een praktisch punt, sinds ik alleen nog rokjes draag mis ik wel die 'broekzakken'.
Maar ik let er nu op bij het kopen van rokjes en het blijkt dat er best veel voorzien zijn van zakken.

Deze sportieve rok van Athleta bijvoorbeeld heeft maar liefst twee ruime steekzakken met ritsen en twee achterzakken.
Daar kun je huis- en fietssleutel en je telefoon goed in kwijt.
Erg handig bij boodschappen doen.
Ook mijn denimrokjes hebben allemaal zakken, soms vrij klein maar dat hoort bij de stijl.



DSC_7904ax.jpg
Rokken met zakken is eigenlijk geen probleem er zijn er genoeg, in jeansrokken zijn praktisch overal zakken, en genoeg zakken in... Daar is het probleem niet, maar dikwijls ziet men een rok die men graag ziet, en daar zijn er dan geen in. Tsja... Kan gebeuren...
Groeten aan de groep... En aan de mogelijke kijkers op het forum...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie