Pride Utrecht

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Pride Utrecht

Bericht door Niek »

Afgelopen zaterdag was de Pride Utrecht.
Erg leuk, gezellig en overzichtelijk.
Bijlagen
IMG_20220605_120209.jpg
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Pride Utrecht

Bericht door DiKo »

Wat een leuke rok, Nie. Super!
ik wist niet dat er in Utrecht ook een pride was.
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Pride Utrecht

Bericht door Niek »

Dank je,

Utrecht is erg leuk. Ook omdat je laag en hoog bij het water kunt staan. Gezellig druk.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Pride Utrecht

Bericht door WesleyN »

Was gisteren in het nieuws of in ieder geval op TV. Niet omdat er wat aan de hand was. Maar gewoon om er wat aandacht aan te schenken.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Pride Utrecht

Bericht door Niek »

Ik had eerlijk gezegd wel meer mannen (geen dragqueens) verwacht in rokken, panty's of i.d.... maar ze waren op één hand te tellen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Pride Utrecht

Bericht door WesleyN »

Als je naar Gothic feesten en festivals gaat, grote kans dat je meer mannen in rok ziet. Ik vind het te veel carnaval. Niet negatief bedoeld. Maar het is niet mijn soort feestje. Maar ik draag de lbgtenz. commune een warm hart toe. Nee ik ga liever naar mijn eigen feestjes. Wel in rok natuurlijk. Op mijn eigen manier. Wat aanpassen betreft, ga ik niet verder dan noodzakelijk.

PS: Ik denk dat de Gaypride mij iets te vrolijk is... ondanks de vriendelijke glimlach bij mij nonstop op aan staat. :)
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
john
Berichten: 226
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Pride Utrecht

Bericht door john »

IMG20220604143451-small.jpg
Ik heb toch genoeg mannen in rok of kilt waargenomen, want ik was er zelf ook.
Ik moet zeggen het was heel kleurrijk en gezellig die dag. Helaas duurde de botenparade wel wat lang.

John
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Pride Utrecht

Bericht door Kortrokje »

Ja ik vind dat een heel mooie rok... En ook die schoentjes die je draagt... Heel mooi .. Succes verder... Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Pride Utrecht

Bericht door Kortrokje »

Niek schreef: 05 jun 2022 12:02 Afgelopen zaterdag was de Pride Utrecht.
Erg leuk, gezellig en overzichtelijk.
Een héél mooie rok draag jij daar... Ik vind die héél mooi .. En die schoenen die jij draagt, die vind ik ook héél mooi... Ik vermoed wél, dat jij in de damesmaat valt qua voet... Ik zou dat ook graag dragen, maar mijn voeten zijn veel te groot om in zo'n schoenen mijn maat te kunnen vinden..45, soms 46... Is nogal aan de grote kant hé ..
Succes verder.. En vele groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Niek
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Pride Utrecht

Bericht door Niek »

Bij van Haren heb je soms schoenen met 42 of nog groter. In de winkel staan alle dozen, kun je zelf uitzoeken welke maten er staan. En passen, . Hoef je niet iedere keer een verkoopster aan te spreken.

Deze schoenen komen daar ook vandaan.
De rok is van Shein ,

Verder heb ik ook schoenen via Vamos. Die hebben ook schoenen tot in ieder geval maat 45
Plaats reactie