gaan shoppen !

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: gaan shoppen !

Bericht door WesleyN »

Weet je dat ongeveer slechts 10% van mijn kleding, mannenkleding is. Ik draag ook bijna alleen maar vrouwenkleding. En naar concerten en (sommige) vrienden kan ik een rok dragen. Concerten altijd eigenlijk hoor. Maar ik moet het normaliter toch met leggings of jeggings doen. En mensen zeggen ook dat ik zelfvertrouwen uitstraal als ik een rok draag. Dat is ook hoe je het moet doen. Als je onzeker ben, dan ben je de sigaar. En gewoon een schijt aan alles houding tonen. Misschien hoort dat ook bij mij. Ik weet het niet. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Probeer in ieder geval altijd jezelf te zijn. Dan krijg je zo'n opmerking. Hè je bent heel gewoon... Haha bizar dat mensen daar verbaasd over zijn.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: gaan shoppen !

Bericht door Kortrokje »

Groot gelijk heb je WesleyN...
Je niks aantrekken wat iemand anders mogelijk KAN denken of zeggen...
Doen waar je zin in hebt.. Ik doe dat ook.. Ik draag geen broeken meer, enkel rokken of jurken... Sinds 2019...
Groeten
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 02 mar 2023 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
nudist416
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2022 16:49

Beursbezoek

Bericht door nudist416 »

Vorige week na lang aarzelen naar een beurs geweest in spijkerrokje en panty, op de heen en terugweg nog een kopje koffie gehaald en getankt bij een druk tankstation en na afloop nog gewinkeld in het centrum van de stad. Was een superervaring, de meeste mensen hebben het niet in de gaten, anderen keken wel en sommige vrouwen zeiden dat ze het wel stoer vonden.
Het was zo'n lekker vrij gevoel dat ik niet kan wachten tot de zon weer schijnt en ik zonder panty met alleen mijn rokje op stap kan.
Smaakt naar meer.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: gaan shoppen !

Bericht door Alex »

Zoek eens op instagram of google naar Mark Brian 911
Volgens mij een Texaan woonachtig in Duitsland die permanent in rok loopt.
Erg goed voorbeeld van hoe het ook kan.
marpie schreef: 27 feb 2023 18:32 Heel mooie reactie WesleyN.
Ik kan me totaal vinden in wat je zegt. Wat meer begrip voor iedereen zou de wereld een stuk aangenamer maken...
Tja, is helaas niet zo he... :?
Binnenshuis mag ik van mijn vrouw aandoen wat ik wil maar de vrees voor de reacties in de buitenwereld is voor haar te sterk.
Wat zal men wel niet denken van mijn man !!??

Pas op, ik begrijp haar hoor, maar ik had het liever anders gezien. Ik lees soms verhalen van Amerikaanse rokdragers en ik denk dat men daar - misschien wel niet overal - wat verder staat. Ik zie soms foto' s van koppels allebei in kleedjes in dagdagelijkse situaties : op straat, in winkels, restaurants...
Net nog een verhaal gelezen (en heel wat foto's erbij) van een advocaat die overal gaat in korte rokjes, heel vrouwelijke kleedjes en hoge hakken. Hij draagt deze heel casual en straalt heel veel zelfvertrouwen uit. Hij moet voor het werk heel vaak het vliegtuig op om overal te gaan pleiten en zegt nog nooit enig probleem te hebben ervaren. Tijdens deze soms meerdaagse reizen reist hij altijd zo, ook op het vliegtuig. Hij is gelukkig getrouwd en ziet er toch heel mannelijk uit met baard. Hij bezit al jaren geen mannenkleding meer, geen enkele lange broek of short. Kortom, een heel verzorgde doodgewone man die in zijn kleerkast nog enkel jurkjes, rokjes, blouses en pumps heeft. Zelfs geen enkele mannenschoen meer !
Tja, Amerika zeker... :roll:
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie