Uitstapje naar Riemst en Maastricht

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Uitstapje naar Riemst en Maastricht

Bericht door Magnifique1 »

Afgelopen zaterdag ben ik naar Riemst afgereisd om een Marktplaats aankoop op te halen. Het was in Riemst. De man die mij hielp de spullen inladen heeft niets gezien.
Even een sanitaire stop en kopje koffie gekregen voor het vertrek. Zijn vrouw zag het wel en benoemde het ook. Ze zei tegen haar man, "kijk Jan, die heeft tenminste lef." Ze was vooral nieuwsgierig hoe ik me ermee voelde en hoe het paste en zo. De man was ook een rokkenliefhebber. We zijn samen nog even naar het centrum van Maastricht afgereisd, onder het vrijthof geparkeerd en boven een kopje koffie gedronken. Mogelijk toch weer iemand overtuigd. Hopelijk neemt zijn vrouw hem ook mee!
In het cafe heeft waarschijnlijk niemand iets opgemerkt. Buiten waren er enkele vrouwen die omkeken. Mannen niet. Geen enkele opmerking gehad.
Het was voor mij ook 1000 doden sterven. Blijkt met steun van anderen sta je sterker in je schoenen. Zie bijlage voor outfit.
Bijlagen
EFBB2523-3C04-4E4B-A009-C9585B6946B2.jpeg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Uitstapje naar Riemst en Maastricht

Bericht door Kortrokje »

Mooi hoor... En jij hebt blijkbaar een leuk maatje voor die schoenen... Ik heb te grote voeten.. En ik heb vooral ook geen zin om eens naar Rotterdam te gaan voor een paar schoenen..t is nogal ver van bij ons in België... Welke maat van schoen heb jij, als ik vragen mag? In elk geval héél mooie rok en trui,denk ik... En mooie schoenen..
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Re: Uitstapje naar Riemst en Maastricht

Bericht door Magnifique1 »

Een beetje afhankelijk van het merk, model en wijdte heb ik een 43-44.
Ik koop vaak bij van Haren. De laatste tijd ook veel Gabor schoenen. Die hebben ook grotere maten. Tamaris heeft soms ook tot een maatje 43 en valt best ruim.
Voor sneakers heb ik een aantal paar Keds. Daarvan heb ik 42.5 nodig!
Plaats reactie