Denim en heerlijk kort

Algemene ervaringen met het rok dragen
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Denim en heerlijk kort

Bericht door WesleyN »

Kortrokje schreef: 14 feb 2023 14:13 Voor mij heeft dat totaal geen belang waar die rits zit, vooraan, achteraan, opzij, mij allemaal gelijk... Wat ZE denken kan mij totaal niks schelen...
Groeten
Dat kan... maar bij mannen zit de rits altijd aan dezelfde kant. Bij de vrouw vaak ook in spiegelbeeld, dus wanneer de rits aan de voorkant zit. Dus dat. Ik weet niet hoe ik beter kan uitleggen. Dat geldt ook voor jassen, overhemden (met knoopjes)... enzovoorts. Ik heb ook rokken waar de rits achter zit.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Re: Denim en heerlijk kort

Bericht door Magnifique1 »

Knoop zit bij heren vaak rechts en bij dames links. Hoewel het steeds meer verwatert. Bij jeans en kennelijk ook jeans rokken zie ik steeds vaker een "heren" sluiting.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Denim en heerlijk kort

Bericht door Kortrokje »

Magnifique1 schreef: 15 feb 2023 16:06 Knoop zit bij heren vaak rechts en bij dames links. Hoewel het steeds meer verwatert. Bij jeans en kennelijk ook jeans rokken zie ik steeds vaker een "heren" sluiting.
[/quote
Mij kan dat totaal niks schelen wat men "denkt" hoe ik er uit zie.... Ik draag de rokken die ik graag zie... Rits vooraan, achteraan, opzij links, rechts... Voor mij is t gelijk... Ik zie juist maar , wil ik die of die rok, en dat is t, voor mij... Natuurlijk dat hoeft een ander niet te vinden hé... Als jullie daar wel rekening mee houden, ok ..
Ik in elk geval niet...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie