Rokken in garderobe ?

Algemene ervaringen met het rok dragen
rokkie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2011 22:23

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door rokkie »

Ik heb 9 rokken en 15 (onder)broeken maar ik wacht tot er hier een winkel komt die mannenrokken gaat verkopen.
eddy100
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2015 20:16

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door eddy100 »

Ik heb een 8 rokken in de geheime kast liggen en moet me bedwingen om niet meer te te kopen
john1963
Berichten: 60
Lid geworden op: 04 jun 2015 17:55

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door john1963 »

Hoi eddy100

Waarom moet je die rokken in een geheime kast liggen.
Volgende vraag aan je kom je ook met een rok in het openbaar of durf je dat nog niet.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door WesleyN »

Sommige mannen hebben een vrouw als toezichthouder. En die vrouwen zijn niet altijd even makkelijk. Ik heb ze ook een hele tijd op een geheime plek gehouden. Maar daar houd ik helemaal niet van. Mijn vrouw weet dat ik rokken draag enz. Maar ik doe het toch als alleen ben. Er is te weinig begrip voor. Eddy herken je hier in. Of voor een deel?
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
eddy100
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2015 20:16

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door eddy100 »

ja waarom geheime bergplaats. Ik heb een partner die er niet van weten vandaar die berging. En ik loop geregeld openbaar als partner niet in de buurt is. Ik ga tanken en soms rij ik met de auto op vakantie (alleen) dan heb ik steeds de rok aan. Bij anderen is dat probleem van de partner er niet dat zijn bofkonten.
eddy100
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2015 20:16

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door eddy100 »

wesley, bij mij ligt het een klein beetje anders. Ik durf ook wel eens lingerie aantrekken en dat alles stoort haar verschrikkelijk daarom dat ik het geniep doe. Maar achter de kleding moet ge niks gaan zoeken, meer dan het dragen is er niet en komt er niet voor alle duidelijkheid.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door WesleyN »

Mijn garderobe is heel erg divers. Ik heb inmiddels 12 rokken, 5 jurken, 4 leggings, 2 maillots, 7 panty's. 7 longfit shirts en de rest van mijn kleding erg veel broeken, shirts, overhemden, enz. Ik zelfs 2 maanden schoonondergoed aantrekken. Ik heb zoveel ondergoed, zodat ik zekerweet dat ik kan aantrekken wat ik wil. Ik heb in het begin van mijn huidige relatie herenlingerie gekocht, die bijna net zo mooi is als dameslingerie.
In een vorige relatie heb ik zelfs met mijn vriendin van ondergoed gewisseld. Dat vond ze gewoon leuk om te doen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
rokkie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2011 22:23

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door rokkie »

Van ondergoed wisselen met je vriendin ? moet je wel ongeveer dezelfde maat hebben,maar zal wel ongelooflijk leuk zijn,zeker voor haar zonder BH , en ik weet wat er daarna gebeurt , gelijk heb je.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door WesleyN »

Weet je dat dat vaker gebeurt dan je denkt. Ik heb het weleens in de kleedkamer bij voetbal gezien. Liep er iemand van mijn elftal in dameslingerie. Jammer dat dat altijd met grote mond moet gebeuren. Mensen moet vaak zich dan apart gedragen om te laten zien dat het een geintje is. Ik denk dan vaak dat het serieuzer is dan ze doen laten denken. Ik ga ook geen kleding dragen die ik niet wil dragen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Yvan
Berichten: 209
Lid geworden op: 25 jan 2016 04:42
Locatie: Kortrijk (België)

Re: Rokken in garderobe ?

Bericht door Yvan »

Even gaan tellen: 18 rokjes, 5 kilts en een massa leggings (+20 denk ik). De panty's ga ik niet tellen, maar zit rond de 150 stuks waarvan een groot deel nog in de verpakking. :oops:
Real men wear skirts
Plaats reactie