Het wordt aarzelend warmer

Algemene ervaringen met het rok dragen
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door WesleyN »

Als ik broeken draag. Echte broeken draag ik nauwelijks meer. Dan zijn het vaak broeken met een lage taille. De rok draag ik ook zo laag mogelijk. Ik heb een paar korte shirtjes. Dan draag ik vaak een hemdje eronder. Dat is ook één van de weinige keren dat ik een hemdje draag. Ik heb nu ook een rok met een hoge band. Ik dacht daar kan ik zo'n korte shirt bij dragen. Ik bedoel hierbij geen navelshirt. Ik heb geen kleding om daarmee sexy te zijn. Daar heb ik geen behoefte aan. Want een rok draag ik niet om de aandacht te trekken. Oké je krijgt wel aandacht. Maar ik wil verkeerde ideeën zoveel mogelijk beperken. Ik maak altijd een overweging bij het kopen, kan dit naar mijn idee. Dat is naast de gedachte zal het mij ook goed staan. Als ik dat niet vind, dan voel ik mij daar ook niet prettig in. Dan wil ik het ook niet hebben.

Meestal bestel ik kleding via internet. Dan komt het geregeld voor dat ik het terugbreng. Ik had drie leggings en een rok besteld. Twee leggings gaan terug. Vorige keer al een jas en een paar schoenen teruggestuurd. Ik blijf naar de boekenzaak lopen waar ik mijn aankopen kan retourneren.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door Redhawkje »

Het komt er aan, die warmte, al is het maar voor twee dagen. Die twee dagen geen legging, geen panty, geen lange broek, maar een leuk rokje of leuke zomerjurk.

Kan ik eindelijk die roze bloemetjesjurk aan die ik online gekocht heb. 8-)
Marica
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door DiKo »

Redhawkje schreef: 28 mar 2021 09:04 Het komt er aan, die warmte, al is het maar voor twee dagen. Die twee dagen geen legging, geen panty, geen lange broek, maar een leuk rokje of leuke zomerjurk.
Helemaal mee eens Redhawkje!
Achttien ot twintg graden; weg met de leggings en pantys. :D :D
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door Rik »

DiKo schreef: 28 mar 2021 18:41
Redhawkje schreef: 28 mar 2021 09:04 Het komt er aan, die warmte, al is het maar voor twee dagen. Die twee dagen geen legging, geen panty, geen lange broek, maar een leuk rokje of leuke zomerjurk.
Helemaal mee eens Redhawkje!
Achttien ot twintg graden; weg met de leggings en pantys. :D :D
Maandag-dinsdag en woensdag wel ja.... vanaf donderdag kan je weer koude benen krijgen, niet te ver opbergen ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door Redhawkje »

Heerlijk weer met blote gladde benen naar buiten in mijn unisex denim rokje van Skirtcraft. Daar kunnen je telefoon, je portomonnee, en je sleutelbos in mee door ruim bemeten zakken. Daar wordt iedere man, en ook ik als vrouw heel blij van.......want geen tas nodig.

Heerlijk dat beetje wind langs mijn benen, de zon op mijn kuiten, kom maar door met zonneschijn, en lekker weer tot november.
Marica
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door jaguar »

Het was inderdaad wel prettig deze week.
Ik had paar dagen verlof en elke dag thuis de rok gedragen.

Mijn vrouw heeft geen er geen problemen mee dat ik dit binnenshuis doe of op het terras.
Voordeel is dan wel dat je gerust korte rokjes kan dragen.
Ik had maandag een wit-blauw gestreept minirokje aan, dinsdag een strak blauw rokje met een zomerse tekening op, woensdag een iets wijder (maar toch nog kort) rood rokje.

Ik heb uiteraard alle respect voor mannen die de rok graag wat langer hebben maar ik sta toch wel het best met de kortere modellen.
Ieder zijn meug natuurlijk !!
Plaats reactie