Op de fiets

Algemene ervaringen met het rok dragen
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Op de fiets

Bericht door jaguar »

MaricaV schreef: 08 mei 2021 13:06 Verdorie, is het eindelijk warmer aan het worden, zeikt het weer van de regen. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend weer vandaag en morgen.

Ja ik loop al met blote benen onder mijn rokje, gewoon om het af te dwingen dat mooie weer.
"Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ! " Hahahaha ! Geniaal !
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Op de fiets

Bericht door Rik »

Ik ben vandaag toch drie keer boodschappen gaan doen met de fiets, in denim rok en met blote benen ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Op de fiets

Bericht door jaguar »

Rik schreef: 08 mei 2021 23:25 Ik ben vandaag toch drie keer boodschappen gaan doen met de fiets, in denim rok en met blote benen ;)
Geweldig Rik ! Groot gelijk. Doe ik ook heel binnenkort !
jonathan7
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Op de fiets

Bericht door jonathan7 »

marpie schreef: 05 mei 2021 21:09 Ik ben niet echt een regelmatige fietser maar ik zou het wel meer moeten doen natuurlijk.
Ik ben al enkele keren met een rok gaan fietsen maar evident is dat niet hé. :roll:

Heel moeilijk om inkijk te vermijden. Ik ben de hele tijd mijn rok naar beneden aan het trekken. Hahaha !
En tweede probleem : Als ik een string draag voelt het wel beetje vreemd om de blote poep op het zadel te voelen. :lol:

Niet dat ik zo preuts ben hoor maar hoe doen vrouwen dat ? Kan hen dat niet schelen ?
Er zijn ook vrouwen die onderstaande rok dragen.
Ik denk dat sommige vrouwen dat niks interesseren nee, sterker nog ik denk dat sommige het er zelfs omdoen zo veel mogelijk inkijk te hebben.
Bij micro skirts heb je ook standaard inkijk, ook als je benen bij elkaar houd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Op de fiets

Bericht door Kortrokje »

jonathan7 schreef: 14 okt 2023 11:06
marpie schreef: 05 mei 2021 21:09 Ik ben niet echt een regelmatige fietser maar ik zou het wel meer moeten doen natuurlijk.
Ik ben al enkele keren met een rok gaan fietsen maar evident is dat niet hé. :roll:

Heel moeilijk om inkijk te vermijden. Ik ben de hele tijd mijn rok naar beneden aan het trekken. Hahaha !
En tweede probleem : Als ik een string draag voelt het wel beetje vreemd om de blote poep op het zadel te voelen. :lol:

Niet dat ik zo preuts ben hoor maar hoe doen vrouwen dat ? Kan hen dat niet schelen ?
Er zijn ook vrouwen die onderstaande rok dragen.
Ik denk dat sommige vrouwen dat niks interesseren nee, sterker nog ik denk dat sommige het er zelfs omdoen zo veel mogelijk inkijk te hebben.
Bij micro skirts heb je ook standaard inkijk, ook als je benen bij elkaar houd.
Afbeelding
Ik denk dat net zoals de vrouwen, als je ondergoed draagt onder je rok dan is er toch niks aan de hand.... Wat ziet men dan als man onder je rok gluurt, een stukje katoen(??) en dan . Toch niks aan.. Daar zou ik mij toch niet druk of zorgen over maken... Je doet zelf niks verkeerd hé...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jonathan7
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Op de fiets

Bericht door jonathan7 »

Kortrokje schreef: 15 okt 2023 00:56
jonathan7 schreef: 14 okt 2023 11:06
marpie schreef: 05 mei 2021 21:09 Ik ben niet echt een regelmatige fietser maar ik zou het wel meer moeten doen natuurlijk.
Ik ben al enkele keren met een rok gaan fietsen maar evident is dat niet hé. :roll:

Heel moeilijk om inkijk te vermijden. Ik ben de hele tijd mijn rok naar beneden aan het trekken. Hahaha !
En tweede probleem : Als ik een string draag voelt het wel beetje vreemd om de blote poep op het zadel te voelen. :lol:

Niet dat ik zo preuts ben hoor maar hoe doen vrouwen dat ? Kan hen dat niet schelen ?
Er zijn ook vrouwen die onderstaande rok dragen.
Ik denk dat sommige vrouwen dat niks interesseren nee, sterker nog ik denk dat sommige het er zelfs omdoen zo veel mogelijk inkijk te hebben.
Bij micro skirts heb je ook standaard inkijk, ook als je benen bij elkaar houd.
Afbeelding
Ik denk dat net zoals de vrouwen, als je ondergoed draagt onder je rok dan is er toch niks aan de hand.... Wat ziet men dan als man onder je rok gluurt, een stukje katoen(??) en dan . Toch niks aan.. Daar zou ik mij toch niet druk of zorgen over maken... Je doet zelf niks verkeerd hé...
Groeten
Als het een vrouw is, zie je in het midden van der kruis de tekst kut staan.
Bij een man staat er Lul.:)
Grapje, wel lekker vulgair trouwens.

Er zijn ook erectieonderbroeken trouwens: https://i.etsystatic.com/34768547/r/il/ ... 4_tsfw.jpg
en vagina ondergoed, is dat OK?: https://m.media-amazon.com/images/I/41m ... L1500_.jpg
nog een gekke: https://tekstkadoshop.nl/files/10765/we ... kt-uit.jpg

Begin mij nu wel serieus af te vragen of mijn eerdere voorbeeld met kut en lul niet toch bestaat.
Plaats reactie