Heerlijk weertje, al dagenlang in korte rok

Algemene ervaringen met het rok dragen
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Heerlijk weertje, al dagenlang in korte rok

Bericht door jaguar »

Bedankt voor het mooie compliment Redhawkje en Rik !
Rok is langer dan wat ik gewoonlijk draag maar ik vind het ook wel comfortabel en stijlvol.
Persoonlijk vind ik dat een kortere rok mij beter staat maar als afwisseling is dit zeker ok !

Ik heb deze foto ook gestuurd naar de supervriendelijke dame van de schoenwinkel waar ik deze pumps kocht en
deze was ook zeer positief over mijn look.

Er zijn nog positieve mensen op deze wereld ! Thanks !! :D
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Heerlijk weertje, al dagenlang in korte rok

Bericht door musa »

Ieder zijn ding, het is niet aanstootgevend ,maar voor mij zou het onpractisch zijn, ik heb meer steun nodig aan mijn voeten en een schoen met hoge hak zou op het einde van de dag hoogswaarschijnlijk "spoed" betekenen met een ongeslagen enkel.
Maar iedereen moet naar zijn gedacht kleden, ik vind je eigenlijk meer moedig dan aanstootgevend.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Heerlijk weertje, al dagenlang in korte rok

Bericht door jaguar »

musa schreef: 12 mei 2021 09:51 Ieder zijn ding, het is niet aanstootgevend ,maar voor mij zou het onpractisch zijn, ik heb meer steun nodig aan mijn voeten en een schoen met hoge hak zou op het einde van de dag hoogswaarschijnlijk "spoed" betekenen met een ongeslagen enkel.
Maar iedereen moet naar zijn gedacht kleden, ik vind je eigenlijk meer moedig dan aanstootgevend.
Bedankt Musa !
'Moedig' is een groot woord hoor :lol: Ik heb goede genen denk ik, ik heb niet de minste moeite met hoge hakken. Kan er gerust een halve dag op lopen.En de hakken op de foto zijn niet eens mijn hoogste. ;) Ik vind dat hakken heel goed staan met een rok of een jurk. Maar uiteraard :dat is volledig mijn mening hoor. Alle respect voor diegenen die dat niet nodig vinden.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Heerlijk weertje, al dagenlang in korte rok

Bericht door WesleyN »

Hoge hakken is ook niks voor mij. Een vriendin had het idee dat hoge hakken bij mij mooi moest staan. Maar ik heb daar geen behoefte aan. Ik vind hoge hakken een beetje te chic, denk ik... Ik hou wel van uitgebreid eten. Zet me rustig aan een zeven gangenmenu. Dan zou ik wel een keer in een jurk willen dragen. Maar ik ben meer van de rock'n'roll en het wat eenvoudiger uitstraling. Mag best een beetje stoer zijn. Maar zolang ik het maar mooi vind. Je doet het immers voor jezelf. Leuk als andere mensen het ook leuk vinden.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Heerlijk weertje, al dagenlang in korte rok

Bericht door Rik »

Al enkele dagen heerlijk rokjesweer, profiteren om de benen bloot te laten zonder panty er onder. Gelukkig zien we dit jaar ook bij de dames iets meer rokjes en jurkjes. Veel leuker dan al die pantalons (y)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Plaats reactie