Re: Waar is iedereen?

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Kortrokje »

Ja wáár is iedereen heen? Het is hier zo stilletjes .. Zijn jullie nou allemaal op vakantie vertrokken?
In elk geval groeten aan de rokkers en jurkers....😂😂😂
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Rik »

Nergens heen hoor, gewoon genieten in eigen tuin "staycation" en regelmatig kom ik eens langs hier.
Ben niet zo'n prater en alle dagen een bijna identieke foto posten van een net iets andere kleur rok? :lol:
Ik ben echter nooit ver weg hoor ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Waar is iedereen?

Bericht door RokkenRob »

Ikkes is er nog gewoon en gaat niet op vakantie.
Maar het is meestal wel stilletjes op dit forum.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: Waar is iedereen?

Bericht door MaricaV »

Weer aan het werk, en geen vakantieplannen. In de tuin is het ook prima uit te houden.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Jos »

er zijn niet leden aanwezig op het forum:
bezoekers.jpg
deze mensen lezen alleen en kunnen niet reageren

Voor mijzelf telt, dat ik wel geregeld kijk, maar weinig reageer.
Ik draag dagelijks mijn rok, geen broeken meer, en vind het allemaal heel normaal. Krijg wel af en toe nog reacties, maar meestal positief
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Rik »

Jos schreef: 04 aug 2021 22:10 er zijn niet leden aanwezig op het forum:
bezoekers.jpg
deze mensen lezen alleen en kunnen niet reageren

Voor mijzelf telt, dat ik wel geregeld kijk, maar weinig reageer.
Ik draag dagelijks mijn rok, geen broeken meer, en vind het allemaal heel normaal. Krijg wel af en toe nog reacties, maar meestal positief
Die 57 "gasten" zijn voornamelijk bots hoor (robots die automatisch op pagina's gaan kijken) dus geen fysieke personen.
Ik beheer zelf ook een phpBB forum en daar is dat ook soms zo, niet de hele tijd, hangt ervan af welk uur.
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Waar is iedereen?

Bericht door Kortrokje »

Jos schreef: 04 aug 2021 22:10 er zijn niet leden aanwezig op het forum:
bezoekers.jpg
deze mensen lezen alleen en kunnen niet reageren
Dat mag toch hé Jos.. Men wil misschien eerst eens kijken en kennis maken met het forum? Misschien iets voor hen? Misschien niet? Kijken staat vrij😂🤣👍👍👍👍🆗 groeten

Voor mijzelf telt, dat ik wel geregeld kijk, maar weinig reageer.
Ik draag dagelijks mijn rok, geen broeken meer, en vind het allemaal heel normaal. Krijg wel af en toe nog reacties, maar meestal positief
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie