Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
jonathan7
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Bericht door jonathan7 »

Ik had ook een rok getest, en had duidelijk een bobbel van de penis, en dan was die nog slap. Als ie stijf werd ging de hele vorm eruit, geen gezicht vind ik.
Ik zie ook veel foto's van mannen in rok zonder bobbel, vooral Mark Bryan.
Hoe doe je dat?
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Bericht door mrcsk »

Hallo , Ik had dat mijn eerste rok(je) ook . nu neem ik iets breder van model onder aan .
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
jonathan7
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Bericht door jonathan7 »

Maar ik zie ook foto's van mannen in strakke rok zonder bobbel, hebben die dan een hele kleine penis of doen die een hele strakke onderbroek aan? Een soort ballenknijper. (mischien zelfs wel een vrouwen onderbroek)
ellen
Berichten: 78
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Bericht door ellen »

Hallo jonathan en welkom op het forum.
Ik draag zelf vrouwenondergoed aan maar dat werkt de bobbel niet volledig weg, het beste is inderdaad om A-lijn rokken te dragen zoals mrcsk voorstelt. Ook bij Mark Bryan kan je zijn mannelijkheid opmerken als hij een kokerrok draagt, wat mij betreft is dat ook niet fout. Er bestaat immers geen standaard hoe een man in rok er moet uitzien ;)
jonathan7
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Bericht door jonathan7 »

Een kleine bobbel zie ik ook geen probleem in, dat heb je bij een broek immers net zo goed.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Hoe voorkom/beperkt je een bobbel in de rok??

Bericht door Kortrokje »

jonathan7 schreef: 15 aug 2022 19:32 Ik had ook een rok getest, en had duidelijk een bobbel van de penis, en dan was die nog slap. Als ie stijf werd ging de hele vorm eruit, geen gezicht vind ik.
Ik zie ook veel foto's van mannen in rok zonder bobbel, vooral Mark Bryan.
Hoe doe je dat?
jonathan ik heb daar geen last meer van, ik ben te oud..😂😂😂
Maar ja, je kan natuurlijk ondergoed/ lingerie dragen die de boel aanspant hé..een gaine maakt ook alles platter... gainebroekjes bijvoorbeeld ook...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie