Jurk in huis

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Jurk in huis

Bericht door Kortrokje »

Vandaag nog eens een rok uit de verzameling genomen... Wat is t geworden?Een plooirok,een lange plooirok... Nog één bij Neckerman ooit gekocht... Dus dat is al wat jaren geleden..
Ik zie dat wel graag een plooirok..
Groeten
Bijlagen
Resizer_16694558548491.jpg
Resizer_16694558548491.jpg (35.52 KiB) 4433 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Jurk in huis

Bericht door DiKo »

Hai Kortrokje.
Lijkt me een mooie plooirok, maar welke kleur is het precies?
Is het shirtje met korte mouwen niet te koud in deze maand? 't Staat er trouwens wel erg goed bij.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 497
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Jurk in huis

Bericht door Kortrokje »

DiKo schreef: 26 nov 2022 17:05 Hai Kortrokje.
Lijkt me een mooie plooirok, maar welke kleur is het precies?
Is het shirtje met korte mouwen niet te koud in deze maand? 't Staat er trouwens wel erg goed bij.
Hoi DiKo... De kleur is eigenlijk beige /bruin noemen wij dat in België...t is zoals ik zei reeds een hele oude rok, komt nog van Neckerman en die zijn al jaaaaaaaren gestopt in België... Ik heb er nog ergens zo één van Neckerman, een zwarte... Ik vind een plooirok héél mooi, ik draag die ook wel graag... Maar voor mij zijn er dan een paar negatieve aspecten aan, in de auto hangt die op de grond, en dat is iets wat ik niet kan verdragen, dus ik weet dat, ik draag die enkel thuis die lange plooirokken... Ik heb er ook enkele die korter zijn... Het belangrijkste voor mij aan een rok, NU, zijn zakken. Vroeger toen ik niet buiten kwam, had dat geen belang, maar nu sinds 2019 is dat wel belangrijk voor mij.. Dus koop ik voornamelijk rokken met zakken... Om sleutels en dergelijke in kwijt te kunnen... Een handtas vind ik niet zo prettig...
Groeten.. tot de volgende...
Bijlagen
Beige /lichtbruine plooirok
Beige /lichtbruine plooirok
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie