na lang aarzelen nog eens In rok naar buiten.

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

na lang aarzelen nog eens In rok naar buiten.

Bericht door Camille »

Ik ga op woensdag 28 een dagje Antwerpen doen.
Ik ga in mijn nieuwe nep leren zwarte mini rok. Met riem over om hem op zijn plaats te houden. Zwarte nylons den 60 blauwe body en denk bruine pull mijn losse silicone D cup aan lingerie van prima donna.
Blauwe vest.
Ga kijken in de winkel van het LINGERIE merk Marlies dekkers od ik nieuw setje lingerie kan scoren. Voor mijn andere 2de hands gekochte losse silicone borsten merk anita care. Jammer dat het geen 2 gelijke van vorm zijn. Is of wel c od d cup.
Heb die van deze zomer. Maar door omstandigheden ze nog niet kunnen dragen geen goede lingerie voor die prima Donald past niet. Zit niet fijn met die borsten.
Laten we hopen.
Zal een spannende dag zijn
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: na lang aarzelen nog eens In rok naar buiten.

Bericht door MaricaV »

Veel plezier Camille

Wees lekker jezelf, en laat de wereld maar denken, jij bent jezelf en dat straal je ook uit.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: na lang aarzelen nog eens In rok naar buiten.

Bericht door Rik »

Camille schreef: 27 dec 2022 00:31 Ga kijken in de winkel van het LINGERIE merk Marlies dekkers od ik nieuw setje lingerie kan scoren. Voor mijn andere 2de hands gekochte losse silicone borsten merk anita care. Jammer dat het geen 2 gelijke van vorm zijn. Is of wel c od d cup.
Heb die van deze zomer. Maar door omstandigheden ze nog niet kunnen dragen geen goede lingerie voor die prima Donald past niet. Zit niet fijn met die borsten.
Ik draag bijna dagelijks body's, meestal van Primadonna, ik heb er toch zo'n 8-tal denk ik. Vanwege mijn 91 kg (1m85) krijg ik de C cup wel gevuld. Ik heb er enkele met D cup en daar is wel wat speling voor een mousse inlay indien ik dat zou willen. Silicone hoef ik daar niet in de dragen, zou daar trouwens ook niet mee buiten gaan. Ik geniet buitenshuis wel van het gevoel dat een body me geeft maar de buitenwereld hoeft niet te zien wat ik draag, behalve de rok dan. Ik wil nog altijd als MAN in rok gezien worden door mijn omgeving ;)
Die mousse inlays vindt je vaak in push-up bh's. Vaak kan je die in een kringwinkel kopen voor 1 of 2 euro en de inlays uit de bh's knippen ;) Ze voelen wel wat harder aan dan de soepele silicone maar zijn niet plakkerig en moeten niet eerst opwarmen :D
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: na lang aarzelen nog eens In rok naar buiten.

Bericht door Camille »

Ben super geholpen in de winkel van Marlies dekkers.
Heb daar een dam de Paris bH 80d gekocht voor mijn nieuwe borsten en broekje gekocht in zwart.
Was wel samen 150 €
Had zwarte nylons aan een lingerie setje van prima Donna zwart mini rokje van only en een body met 3/4 mauwen.
En vroeg op het einde wat vind je van de outfit. Is mooi zeker met dat nep leren rokje en uw borsten komen mooi uit in de body.
Was een dame van eind de 30 j of begin de 40j
In Antwerpen meestal geen personen die kijken soms af en toe ene zonder opmerking
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: na lang aarzelen nog eens In rok naar buiten.

Bericht door DiKo »

Fijn dat je geslaagd bent Camille.
Kun je ons een foto laten zien van wat je gekocht hebt; ik ben wel erg benieuwd. Het moet wel erg mooi zijn als je er € 150,00 voor hebt betaald.
DiKo
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: na lang aarzelen nog eens In rok naar buiten.

Bericht door DiKo »

Inderdaad een heel mooi setje Camille!
Plaats reactie