internationaal gaan?

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: internationaal gaan?

Bericht door Ben »

Jan,

Kom op he. Dat meen je toch niet serieus? 90% van de vrouwen en ik schat zo'n 20% van de mannen draagt strings. Strings bij mannen zijn sterk in opkomst de laatste jaren. Kijk eens op http://www.maab.de/ dat is de leverancier van het merk Olaf Benz, de Mercedes onder de strings.

Uit respect voor dit forum heb ik trouwens de link naar dat andere forum uit mijn vorige reactie verwijderd. Ik kan me voorstellen dat onderling linken net op prijs gesteld wordt. Kijk maar in mijn profiel, daar staat die nog wel.

Jullie maken zeker de combinatie rok versus commando? Uit verschillende reacties die ik heb gehoord, wordt bij rok dragende mannen vaak gevraagd "wat draag je daar nu onder?" Als het antwoord string is, vallen de vrouwen in bosjes voor je. :D
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: internationaal gaan?

Bericht door jan »

Mercedes onder de strings? Logisch dat ik er niks van weet want ik rij Fiat.
Op jouw link zie ik gewoon onderbroekjes of noem jij dat strings?
Ik heb wel iets gevonden op Google en ik denk dat jij dat bedoelt. Als de webmaster de foto te gewaagd vindt verwijder ik 'm wel. (De foto niet de webmaster :lol: )
images.jpg
images.jpg (4.74 KiB) 8537 keer bekeken
"Commando" doe ik niet vanwege de hygiëne en ik vind het maar een rotgevoel. Er wordt weleens gevraagd of ik er iets onder aan heb en dan zeg ik gewoon "voor 5 euro laat ik het zien".
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: internationaal gaan?

Bericht door Ben »

Inderdaad Jan, dat is er één. Mooie billen mogen gezien worden toch, da's toch niet gewaagd? Dat het minder bij dit forum past kan ik uiteraard volgen. Dat €5 antwoord vind ik wel een goeie. :D
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: internationaal gaan?

Bericht door Jos »

prachtige blote billen in en een string, maar ze hebben helaas niets met het topic te maken om misschien internationaal te gaan.
We dwalen steeds verder af :o
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: internationaal gaan?

Bericht door sam »

eens, dit is geen stringforum
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: internationaal gaan?

Bericht door jan »

Dat klopt natuurlijk wel maar de topic "internationaal gaan" is geen reële optie.
Een man die graag een rok draagt doet dat toch wel, met of zonder forum.
Sterker, ik denk dat nog geen promille van de rokkendragers überhaupt weet dat er forums zijn.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Re: internationaal gaan?

Bericht door DIDI69 »

Inderdaad Jan, het is een minderheid die via forums "ontdekt" dat het dragen van rokken niet abnormaal is en er in diverse landen behoorlijk wat soortgenoten zijn
die hun saaie kledingkeuze hebben uitgebreidt met oa rok, nylons, boots ...etc
Dus verbreding via eventuele samenwerking of alles onder dezelfde banner in diverse landen lijkt me een ideaal middel om dit naar een grotere doelgroep / publiek
over te brengen.
Plaats reactie