Jurken voor jongens

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Jurken voor jongens

Bericht door Jos »

een prachtig initiatief van Joyce.
Ik heb me nooit verdiept in jurkjes voor jongetjes. ik kan me wel herinneren, dat mijn zoontje ooit in een prinsessejurkje met carnaval naar school is gegaan.

Laten we ook niet vergeten, dat Jean Paul Gaultier al in de jaren 80 rokken voor mannen ontwierp, waar er een paar duizend van verkocht zijn.
Hij ontwerpt ze nog steeds.
ellen schreef: 08 dec 2021 12:59 Er bestaat ook geen alternatieve scene meer zoals dat 25 jaar geleden het geval was. Toen kon je op de Groenplaats in Antwerpen nog mensen vinden die op zijn zachts gezegd niet in het perfecte plaatje pasten. Tegenwoordig moet alles en iedereen conformeren aan het beeld dat op o.a. Instagram gecreëerd wordt,
de keren dat ik een bijeenkomst georganiseerd heb in Antwerpen in het verleden, liepen we met 10 tot 20 man in een rok, ook op de Groenplaats, waar we meestal op een terrasje gingen zitten. Hier heb ik nooit iets van gemerkt.
een fervent rokdrager
Plaats reactie