Leuke lektuur over mannen in rok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Leuke lektuur over mannen in rok

Bericht door Rik »

Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Leuke lektuur over mannen in rok

Bericht door rokwens »

Als je iets leest over mannen en rokken dan duurt het niet lang of je komt het woord "genderfluide " en dergelijke tegen.
Dat komt bij mij over alsof iemand onbegrip heeft over de situatie.
Kan men nu eens niet gewoon aanvaarden dat "mannen" tout-court ook alle rechten hebben zonder dat men daar
vanalles moeten gaan bij-sleuren !
Terwijl vrouwen 100% van het kledinggamma bestrijken zonder commentaar, moeten mannen direct
aangevallen worden als ze nog maar een millimetertje over de denkbeeldige en onrechtvaardige grens gaan.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: Leuke lektuur over mannen in rok

Bericht door jaguar »

rokwens schreef: 07 mar 2022 18:59 Als je iets leest over mannen en rokken dan duurt het niet lang of je komt het woord "genderfluide " en dergelijke tegen.
Dat komt bij mij over alsof iemand onbegrip heeft over de situatie.
Kan men nu eens niet gewoon aanvaarden dat "mannen" tout-court ook alle rechten hebben zonder dat men daar
vanalles moeten gaan bij-sleuren !
Terwijl vrouwen 100% van het kledinggamma bestrijken zonder commentaar, moeten mannen direct
aangevallen worden als ze nog maar een millimetertje over de denkbeeldige en onrechtvaardige grens gaan.
Dat is heel goed geformuleerd en kan ik me volledig bij aansluiten. Nog een lange weg te gaan vrees ik.... :roll:
Plaats reactie