Guus Meeuwis in rok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Guus Meeuwis in rok

Bericht door Jos »

Ik zag vanavond (26/6/2022) op tv het laatste concert van Guus Meeuwis op RTL 4
Het laatste kwartier droeg hij een rok/kilt met de Brabantse kleuren (rood/wit).Blijkbaar heeft hij hem al jaren en besloot om hem nu te dragen
Ik heb de link nog niet kunnen vinden helaas

Dit is het commentaar wat ik op de site van Guus Meeuwis heb achter gelaten:
ik heb vanavond je show op tv gezien. In een woord geweldig !!
maar ik wil vooral de aandacht vestigen op je laatste kwartier in rok in de Brabantse kleuren. Super,. Het is meteen een geweldige promotie voor de man in rok. Jij laat hier zien, dat de rok een normaal kledingstuk is. Zelf ben ik al jaren een fervent rokdrager en geniet van dit soort momenten; zowel van de muziek als kledingkeuze.
Ik ben er van overtuigd, dat ik hier niet alleen voor mij zelf spreek, maar namens alle mannen in rok
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 348
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Guus Meeuwis in rok

Bericht door Rik »

Jos schreef: 26 jun 2022 23:56 Ik zag vanavond (26/6/2022) op tv het laatste concert van Guus Meeuwis op RTL 4
Het laatste kwartier droeg hij een rok/kilt met de Brabantse kleuren (rood/wit).Blijkbaar heeft hij hem al jaren en besloot om hem nu te dragen
Ik heb de link nog niet kunnen vinden helaas
In deze link kan je em zien vanaf 01:20 https://www.rtl.nl/programma/5243971/ma ... 465ad16acd

Hier ook een fragment op Youtube : https://www.youtube.com/watch?v=IEMIFXFuJFY
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Guus Meeuwis in rok

Bericht door Jos »

dank je wel Rik.
ik was meteen na de uitzending op zoek en dan is die er nog niet
een fervent rokdrager
ellen
Berichten: 78
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Guus Meeuwis in rok

Bericht door ellen »

Hij lijkt zich alvast niet onwennig te voelen en zo hoort het natuurlijk ook. Prima!
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 108
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Re: Guus Meeuwis in rok

Bericht door MaricaV »

Het programma Glory Days was ook erg leuk.
Plaats reactie