stewards in rok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
mrcsk
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

stewards in rok

Bericht door mrcsk »

Genderneutrale uniformen ontworpen door Vivienne Westwood ter promotie van de gender identiteit policy bij Virgin Atlantic.
PREMIUM
Genderneutrale uniformen ontworpen door Vivienne Westwood ter promotie van de gender identiteit policy bij Virgin Atlantic. © PinPep
Stewards in rokken en stewardessen in driedelig pak: voor het eerst krijgt cabinepersoneel meer keuze voor uniform
Veiligheidsinstructies op het vliegtuig van een steward in kokerrok? Een stewardess die je koffie schenkt in driedelig pak? Virgin Atlantic en JetBlue vinden dat het uniform voor cabinepersoneel inclusief en genderneutraal mag zijn. “Ons doel is om de diverse gemeenschappen en culturen die we bedienen te weerspiegelen”, klinkt het bij JetBlue. Mogen stewards van vliegmaatschappijen dichter bij huis binnenkort ook op hakken de luc
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Magnifique1
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 jan 2023 22:12

Re: stewards in rok

Bericht door Magnifique1 »

Ze verwachten dan wel dat je in geheel vrouwelijk oogt. Niet alleen een rok. Ook netjes glad geschoren, pantys, makeup advies opvolgen etc...
als ik als man, zonder gevoelens voor mannen, dus voor zover ik zou beoordelen, hetroskesueel (edoch, tolerant ;-)). Maar draag gewoon graag rokken en andere dames klediing omdat het eleganter is, beter past, veelvoud in keuze, etc... geen behoefte aan makeup bijvoorbeeld, daar ook mijn haar graag in mijn stijl. Niet in een toch vrouwelijk ogende coupe.
Dat zeggen ze pas in de contract voorwaarden.
Plaats reactie