Badpak van Adidas

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MaricaV
Berichten: 117
Lid geworden op: 18 nov 2020 09:31

Badpak van Adidas

Bericht door MaricaV »

https://www.telegraaf.nl/nieuws/4715970 ... -bestellen

Dat badpak van Adidas dat bij Adidas de Pride 2023 lijn symboliseert is met gemengde gevoelens ontvangen.

De reacties logen er niet om, want waarom lieten ze een man in een badpak zien?

Maar ze vergeten hun eigen geschiedenis waarin man en vrouw gekleed in badpak gingen zwemmen. Dat was begin vorige eeuw heel normaal.
ellen
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Badpak van Adidas

Bericht door ellen »

Die reacties worden aangestuurd vanuit besloten extreemrechtse forums, de auteurs zijn wellicht mannen onder een vrouwennaam. Veel kans dat ze maar wat graag in zo'n badpak zouden willen rondlopen.

Aan de ene kant kan je dat dus veilig negeren, maar aan de andere kant sijpelt dat gedachtengoed door naar de gewone man die niet doorheeft door wat voor schorem hij bedrogen wordt. Ik merk in elk geval wel dat ik meer dan vroeger opmerkingen krijg als ik in een rok rondloop :?
Niek
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 aug 2021 22:31

Re: Badpak van Adidas

Bericht door Niek »

Erg goed van Adidas om dit te doen. Fotos zien er ook erg mooi uit.
Dom commentaar natuurlijk, maar de positieve reacties zie je te weinig, maar zijn er ook.
jonathan7
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Badpak van Adidas

Bericht door jonathan7 »

Badpak vind uit het 2de wereld oorlog tijdperk, zowel bij mam als vrouw. Doe dan bikini.

Bovendien is zo’n badpak zo lastig als je moet poepen.
Laatst gewijzigd door jonathan7 op 31 mar 2024 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 351
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Badpak van Adidas

Bericht door Rik »

jonathan7 schreef: 14 mar 2024 02:17 Badpak vind uit het 2de wereld oorlog tijdperk, zowel bij mam als vrouw. Doe dan bikini.

Bovendien is zo’n badpak zo lastig als je moet schijten.
Personen met een wat dikkere buikpartij in bikini ??? Ik zie het niet meteen gebeuren :o
Als een badpak onderaan open kan met vb 3 haakjes zoals bij een corselet is dat ook al opgelost :)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
DiKo
Berichten: 146
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Badpak van Adidas

Bericht door DiKo »

@Jonathan. In plaats van "schijten" iets anders iets zeggen is voor de meesten van ons iets prettiger.
En zie je mij een man van 74 al in een bikini? Een badpak is dan wel wat prettiger om aan te hebben én om te zien.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 351
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Badpak van Adidas

Bericht door Rik »

DiKo schreef: 15 mar 2024 16:04 @Jonathan. In plaats van "schijten" iets anders iets zeggen is voor de meesten van ons iets prettiger.
Ik wou er eerst ook op reageren maar praat niet graag met iemand die dergelijk taalgebruik hanteert :shock:
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Badpak van Adidas

Bericht door mrcsk »

DiKo schreef: 15 mar 2024 16:04 @Jonathan. In plaats van "schijten" iets anders iets zeggen is voor de meesten van ons iets prettiger.
En zie je mij een man van 74 al in een bikini? Een badpak is dan wel wat prettiger om aan te hebben én om te zien.
Jonathan : er bestaat ook een forum voor man in badpak ,
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
jonathan7
Berichten: 123
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Badpak van Adidas

Bericht door jonathan7 »

DiKo schreef: 15 mar 2024 16:04 @Jonathan. In plaats van "schijten" iets anders iets zeggen is voor de meesten van ons iets prettiger.
En zie je mij een man van 74 al in een bikini? Een badpak is dan wel wat prettiger om aan te hebben én om te zien.
Wat mij betreft dan eerder een wetsuit, maarja das dan weer zo duur.
Rik schreef: 14 mar 2024 13:38
jonathan7 schreef: 14 mar 2024 02:17 Badpak vind uit het 2de wereld oorlog tijdperk, zowel bij mam als vrouw. Doe dan bikini.

Bovendien is zo’n badpak zo lastig als je moet poepen.
Personen met een wat dikkere buikpartij in bikini ??? Ik zie het niet meteen gebeuren :o
Als een badpak onderaan open kan met vb 3 haakjes zoals bij een corselet is dat ook al opgelost :)
Ik vind een hotpands of minirok er dan weer niet uit bij een dik persoon msaar dat gebeurd ook...
Plaats reactie