Sneek

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Sneek

Bericht door Natuurmens »

Vanuit mijn woonplaats Tzum in zwarte Kilt naar Franeker gebracht en met de trein naar Sneek. Op het stadion werd er na me gefloten. Eerst na de tandarts die zij niets is een goede kennis van mij. Daarna nog even de stad in paar jongens rond de 12 zeiden een homo in rok. Was wel een beziens waardigheid maar alles ging goed. In de brille winkel werd er gevraagd wat ik aan had, Ik zelf ken deze mensen goed ik zei een Kilt. Ik vind een rok ook lekker dragen omdat de druk tegen je lies heup is, daar heb ik een goedaardige tumor. Ik vind een rok een ware uitkomst. Veilig thuis aan gekomen.
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Sneek

Bericht door RokSterNL »

Hartstikke leuk dat je ons deelgenoot maakt van je ervaringen in het openbaar. Alleen jammer van die pubers, die weer zo'n botte opmerking moeten maken. Daar zijn ze tegenwoordig goed in, om mensen te beledigen. Laat ze eerst maar eens hun best doen om niet te spijbelen van school.

Ik wens je toch heel veel succes, en laat je er niet onder krijgen. Maar het beeld wat ik van jou heb denk ik dat dat bij jou wel los loopt, dat je je niet zo snel uit het veld laat slaan.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie