Mannenrok van G-Star

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Natuurmens
Berichten: 125
Lid geworden op: 05 feb 2008 08:32
Locatie: Berltsum Friesland

Re: Mannenrok van G-Star

Bericht door Natuurmens »

Vind die rok wel stoer :D
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
Peter v

Re: Mannenrok van G-Star

Bericht door Peter v »

En nog even voor de duidelijkheid, ik vind dat een "broekrok" wel één van de mogelijkheden van kleding mag zijn en blijven, naar behoefte, maar ik vind dat die op zich staat en dat de mode wereld gewoon met rokken op de mannelijke lichaamsbouw gericht moet inzetten. geen langzame opbouw. Alleen met het doorzetten van de mode wereld met rokken bedoeld voor mannen, zullen die dan eindelijk naast de andere kleding op de planken komen. Wij moeten dan niet denken dat het een grote markt segment zal zijn. Gothic kleding is dat ook niet maar dat wordt zelfs in speciale winkels verkocht, dus kan iets dergelijks ook misschien voor rokken voor mannen gebeuren.

Misschien een slimme zet om rokken te verkopen gewoon in de reguliere mode zaken, voor mijn part ook in dames kleding zaken, al zullen er vast diverse mannen hun bedenkingen daar over hebben. Mooier is een zaak waar zowel mannen als dames mode verkocht wordt, zo kan dan de man evt alle aanwezige rokken bewonderen, zonder beslist één van de "rokken voor mannen" te moeten hebben. Ik zit ook te denken aan de rest van de outfit, want een rok draag je niet alleen. Er moet wel ook boven kleding bij.

We zullen de ontwikkelingen volgen. Beter zou zijn zelf een vinger in de pot te hebben, maar ja......... :roll: hoe?
Plaats reactie