Website Saaiheid

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Website Saaiheid

Bericht door RokSterNL »

Onderstaande link ontving ik van een man uit Zuid-Limburg die ook rokken draagt, alleen denk ik meer uit kunstzinnig oogpunt. Via mijn eigen website stuurde hij mij deze site door, daar ik reeds eerder al met hem via de mail kontakt met hem had gehad, en hij mij vertelde dat hij bezig was met iets op het gebied van rokken voor mannen.

De site opzich ziet er mooi uit, maar wat ik er van moet denken ? Ik ben zelf niet enthousiast. Zoals ik van hem begrepen heb, gaat het meer om het principe om van dat 'grijze massa' imago af te stappen. Echt duidelijk vind ik het nog niet.

Wat vinden jullie hiervan als je deze site zo bekeken hebt ?

http://www.saaibestrijding.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Website Saaiheid

Bericht door Wiha »

Heb het eerder gezien, niet echt iets voor mij. Het is meer 'kunst' vorm. Wel draagt hij af en toe een rok en af en toe een panty. Dus geen kleding site maar een kunst site.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Website Saaiheid

Bericht door rokwens »

Ik vind het een creatieve man die inderdaad alle saaiheid uit de herenkleding wegneemt.
Hij zoekt alle mogelijkheden uit die er zijn en gaat uiteraard, hoe kan het anders," wat men
nu vrouwelijk noemt", ook in zijn ontwerpen verwerken. ik vind het goed dat hij zich niet
enkel toespitst op "kruisloze" kleding. Hij bevrijd zich van het klassieke denkpatroon over
mannenkleding.
Of je dat nu mooi vind of niet doet hier weinig toe. Hij geeft een maarwaarde aan onze kleding.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
khh
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jan 2008 00:14

Re: Website Saaiheid

Bericht door khh »

de man doet wat hij zegt : de saaiheid bestrijden. Heel geslaagd, vind ik. Al is het misschien niet erg praktisch wat hij ontwerpt. Maar kunstenaars zijn er niet om praktisch te zijn : ze geven ideeën, en iemand anders kan er dan misschien iets draagbaars uit distilleren. Ik ben blij deze website te hebben gezien.
Peter v

Re: Website Saaiheid

Bericht door Peter v »

Er zijn wel mensen die er zo bij lopen, in allerlei verschillende stylen / soorten kleding, dat kan dan ook allemaal, al willen mensen een andere mens altijd in een voor hun bekende box plaatsen.

Hij doet wel veel goeds in de ontwikkeling van andersoortige kleding voor mannen, als individueel, niet aan de grote fabrikanten verbonden ontwerper. Vernieuwend. Ik moest dan ook denken aan de "samurai" pakken van de films uit de 70'er jaren. Het is niet direct een site gericht aan mannen die rokken willen dragen.
Plaats reactie