Bijeenkomst 2015

Informatie over bijeenkomsten van mannen in rok
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door musa »

Mei is voor mij uitverkocht en zaterdag 20 juni ook.

Mijn voorstellen

6 en 7 juni
27 en 28 juni

Mag ik ook feedback van jullie kant aub.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door Jos »

mijn voorkeur gaat uit naar 27 of 28 juni
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door musa »

Ik zie dat er op dit forum geen animo is om een samenhorigheidsmeeting te organiseren,echt jammer.... als we als man
meer willen aanvaard worden in rok is zo een meeting een goede stap in die richting maar spijtig genoeg blijft het bij woorden en geen daden.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door jan »

Nu ben ik het toch met je oneens, Musa!
Ik ben een aantal jaren geleden bij een bijeenkomst in Antwerpen geweest om forumgenoten "in het echt" te ontmoeten. Destijds was het forum zeer druk bezocht en er was de nodige reuring. Het was gezellig maar had geenszins nut voor het verkrijgen van meer acceptatie of zo.
Mannenrokken meer in de picture krijgen gaat vooral door het dragen ervan in de gewone leefsituatie zoals boodschappen doen, naar de bieb of de dokter en wat dies meer zij. Denk maar niet dat er iemand in de supermarkt nog opkijkt van mij in een rok.
Sterker, onlangs was het rokjesdag doch hier was het maar 17 graden dus ik was gebroekt. De mevrouw van de Readshop maakte er zelfs een opmerking over: "Nou had ik U toch wel in een rok verwacht".
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door WesleyN »

Het in een dagelijkse situatie in een rok verschijnen lijkt mij inderdaad de beste weg voor de acceptatie en zeker niet alleen thuis in het geniep. Zoals jij bijvoorbeeld doet ergens naar toe gaat, vind ik hartstikke prima.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door Ricky »

Mijn voorkeur gaat naar 27 juni en het liefst Rotterdam.
Stoere mannen dragen een rok
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door ecokilt »

ook voorkeur voor 27 juni.
Ik moet toegeven dat ik wat afwachtte voor de datum.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door Jos »

jan schreef:Nu ben ik het toch met je oneens, Musa!
Ik ben een aantal jaren geleden bij een bijeenkomst in Antwerpen geweest om forumgenoten "in het echt" te ontmoeten. Destijds was het forum zeer druk bezocht en er was de nodige reuring. Het was gezellig maar had geenszins nut voor het verkrijgen van meer acceptatie of zo.
Mannenrokken meer in de picture krijgen gaat vooral door het dragen ervan in de gewone leefsituatie zoals boodschappen doen, naar de bieb of de dokter en wat dies meer zij. Denk maar niet dat er iemand in de supermarkt nog opkijkt van mij in een rok.
Sterker, onlangs was het rokjesdag doch hier was het maar 17 graden dus ik was gebroekt. De mevrouw van de Readshop maakte er zelfs een opmerking over: "Nou had ik U toch wel in een rok verwacht".
Jan.
Ik ben het deels met jou eens Jan en deels met Musa.
Ik zie het zo: de bijeenkomsten helpen om het dragen van rokken normaal te vinden; voor jou is dat al 30 jaar of zoiets. Voor mij is dat sinds 2008 ongeveer, zeker na de bijeenkomst toendertijd in Breda, die voor mij de laatste drempel heeft geslecht om gewoon in rok over straat te gaan.
Ik hoop dus ook, dat rokdragende mannen met drempelvrees zich aanmelden en zien hoe normaal het is om een rok te dragen
een fervent rokdrager
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door musa »

27 Juni geen probleem voor Rotterdam,de trip gaat me wel 3h30 heen en 60 euro kosten maar de volgende keer dan Antwerpen.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Bijeenkomst 2015

Bericht door rokwens »

27 juni kan ik vrij maken. Vanuit Antwerpen is dat ongeveer 1.5 uur. Maar daar parkeren zal een probleem zijn denk ik.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gesloten