Ik zie vooral een rokdragende man...
http://www.lefigaro.fr/actualite-france ... sancon.php
op blote voeten !
op blote voeten !
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Re: op blote voeten !
Ik zie ook een rok (naast een baard) maar ik lees over een in mijn ogen on-Frans vertrutte rechterlijke macht. Ik hoop dat het Europese Hof meer van deze wereld en tijd is.
Ja inderdaad. Ze begrijpen hem niet.
Ik ken deze man. Hij komt elk jaar naar het groot " bal de l' Europe" in Gennetines (Fr)
Hij is altijd op blote voeten en draagt steeds mooie lange rokken. Ook in kleur.
Ik ken deze man. Hij komt elk jaar naar het groot " bal de l' Europe" in Gennetines (Fr)
Hij is altijd op blote voeten en draagt steeds mooie lange rokken. Ook in kleur.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen. Zomaar op blote voeten door de stad lopen.
Maar wel fijn dat niemand bezwaar maakt tegen het dragen van de rok door deze man.
John
Maar wel fijn dat niemand bezwaar maakt tegen het dragen van de rok door deze man.
John
Hoezo dat het niet moet kunnen. Ik vind dat iemand daar recht op heeft om op blote voeten door de stad te wandelen, tenzij hij zweetvoeten heeft.
Ik was enkele jaren geleden in Kopenhagen. Daar liepen meerdere mensen op blote voeten door de stad. Ik dacht grappig. Is dat de trend hier? Iedereen die zich anders kleedt dan het traditionele vind ik positief. Hoe klein de afwijking ook is. Ik juich dat bijna altijd toe.
Ik was enkele jaren geleden in Kopenhagen. Daar liepen meerdere mensen op blote voeten door de stad. Ik dacht grappig. Is dat de trend hier? Iedereen die zich anders kleedt dan het traditionele vind ik positief. Hoe klein de afwijking ook is. Ik juich dat bijna altijd toe.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Ik denk dat John dat sarcastisch bedoelde.WesleyN schreef:Hoezo dat het niet moet kunnen. Ik vind dat iemand daar recht op heeft om op blote voeten door de stad te wandelen, tenzij hij zweetvoeten heeft.
Real men wear skirts