outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
ellen
Berichten: 78
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: outfit van de dag

Bericht door ellen »

Ziet er goed uit marpie. Ik zie geen probleem wat de lengte betreft, al mag het voor mij persoonlijk ook iets langer. De stelregel die ik hanteer is dat het onder mijn vingertoppen moet komen als ik mijn armen naast mijn lichaam laat rusten.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

"Onder mijn vingertoppen" vind ik een goede stelregel voor mezelf. Ik heb de rokken ook liever niet te kort. En ik vind dat iets langere korte rokken mij beter staan. De rokken moeten wel boven mijn knie blijven. Ik las laatst een mooie reactie van iemand over mij. Dat ik een prachtige plooirok aan had en dat ik ook nog kon dansen. Dat laatste vind ik heel subjectief. Ik vertelde het tegen mijn dochter over die reactie. Ze zei direct: "Nee! En ik wil het niet zien ook..." :lol:
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

@Marpie Is die rok van suede of misschien nepsuede. Vind ik een mooie stof. De kleuren vind ik in ieder geval heel mooi.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Remko
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2017 07:51

Re: outfit van de dag

Bericht door Remko »

Heb laatst een plooirok gekocht bij de bristol en een week ervoor had ik hem samen met mijn vriendin staan te bekijken, haar gezicht sprak boekdelen en dat ging hem niet worden. Zo eigenwijs als ik ben heb ik hem een week later toch gekocht en een leuke combinatie gemaakt. Dit heb ik haar geshowt en ze wilde hem gelijk proberen en was er zelf ook weg van. Gelukkig heb ik hem niet in hoeven te leveren bij haar maar ze vind hem toch ook wel mooi staan bij mij. Met als gevolg dat ik hem nu regelmatig aan heb.
Het is overigens mijn eerste rok die tot de knie komt, de rest van de rokken liggen allemaal op die lengte zolas op mijn avatar te zien is.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: outfit van de dag

Bericht door WesleyN »

Remko schreef: 16 dec 2021 18:53 Het is overigens mijn eerste rok die tot de knie komt, de rest van de rokken liggen allemaal op die lengte zolas op mijn avatar te zien is.
Ja die rokken staan ons goed. Mijn rokken zijn ook van die lengte die op je avatar te zien is. Vind ik lang genoeg en niet te kort.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

DiKo schreef: 13 dec 2021 07:35 Staat je prima Marpie. 8-)
Te kort? ik vind dat je het goed kunt hebben met zulke benen.
Er zijn, en dat blijkt uit je verhaal, ook oudere begripvolle dames als het over rokdragende mannen gaat.
Bedankt Diko. Tja, ik krijg wel eens complimentjes met de benen maar daar moet ik niet veel voor doen hoor. :lol:
Geluk hebben zeker ?
En inderdaad akkoord : er zijn heel veel begripvolle dames hoor !
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Jacle schreef: 13 dec 2021 22:51 Prima outfit marpie!
Ik zou kiezen voor een iets langere rok, maar dat is persoonlijk.
Ik vind het dapper van je!
Bedankt Jacle ? Tja, dapper ? Ik ben nochtans zo geen held hoor ! :lol:
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

WesleyN schreef: 15 dec 2021 23:34 @Marpie Is die rok van suede of misschien nepsuede. Vind ik een mooie stof. De kleuren vind ik in ieder geval heel mooi.
Nee hoor, geen suede. Gewoon katoenen stofje. Bedankt voor het compliment voor de kleuren.
Ik was er ook direct weg van !
jaguar
Berichten: 157
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Remko schreef: 16 dec 2021 18:53 Heb laatst een plooirok gekocht bij de bristol en een week ervoor had ik hem samen met mijn vriendin staan te bekijken, haar gezicht sprak boekdelen en dat ging hem niet worden. Zo eigenwijs als ik ben heb ik hem een week later toch gekocht en een leuke combinatie gemaakt. Dit heb ik haar geshowt en ze wilde hem gelijk proberen en was er zelf ook weg van. Gelukkig heb ik hem niet in hoeven te leveren bij haar maar ze vind hem toch ook wel mooi staan bij mij. Met als gevolg dat ik hem nu regelmatig aan heb.
Het is overigens mijn eerste rok die tot de knie komt, de rest van de rokken liggen allemaal op die lengte zolas op mijn avatar te zien is.
Een plooirok ? Heb ik ook eens gehad en het viel me op dat deze telkens wat korter valt dan een recht model.
Was meer een model voor in en rond het huis.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 199
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

@marpie waarom zie ik de (waanzinnige) foto(s) niet meer?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie