outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Deze leuke denimrok met knoppen gekocht in de kringloopwinkel en vandaag mee op stap.
Licht jasje er over om de onderliggende body wat te verdoezelen. Mijn eigen rondingen kan ik niet helemaal verstoppen.
Ook wel een beetje trots op mijn manboobs die ik trouwens gratis en zonder hulpmiddelen kreeg ;)
Een vrij loshangend mannenshirt kan wel een beetje soelaas bieden en als iemand toch iets merkt... so what :?
IMG_1197b.jpg
Gisteren was het een lederlook rok met een zwarte top, wel thuis gedragen wegens iets te vrouwelijk om mee buiten te komen. Naar buiten toe moet het mannelijke altijd de bovenhand houden omdat het "rokvoormannen" moet blijven hé ;)
IMG_1203b.jpg
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
DiKo
Berichten: 147
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

Ik vind jouw kledingstijl super Rik!!
En de rok in leatherlook? Heel erg leuk. Jammer om hem door de door jou genoemde reden alleen thuis te dragen.
Laat ik maar niks zeggen want ik zou het ook niet buitenshuis durven. :o
rnhls
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 feb 2010 19:19

Re: outfit van de dag

Bericht door rnhls »

In jeansrok schoenen gepast bij vanHaren ...
Laatst gewijzigd door rnhls op 05 dec 2023 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
rnhls
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 feb 2010 19:19

Re: outfit van de dag

Bericht door rnhls »

En bij Bristol een imitatieleren rok ...
Laatst gewijzigd door rnhls op 05 dec 2023 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 520
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk vorige dagen en vandaag.. En zoals vermeld op mijn account.. Ik draag die overal.. Ik kijk niet naar te vrouwelijk, ja en dan... Ik doe mijn ding... De tijd is voorbij dat ik kijk naar wat een ander denkt of zegt... En ik moet ook met niemand rekening houden.. Ik hang niet af van het goedkeuren of afkeuren van gelijk wie.. Simpel, ik doe mijn ding ..
Groeten..
Bijlagen
Eén van mijn favoriete jurken...
Eén van mijn favoriete jurken...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 520
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 11 jun 2022 20:27 Voor vaderdag morgen zal het deze jurk worden.

IMG_1194b.jpg
Mooie jurk, Rik... En hij staat je werkelijk héél goed.. Ook niet moeilijk met het slanke lichaam dat jij hebt, zoals ik dat zie op de foto's hé...👍👍👍👍
Groeten...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 520
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

rnhls schreef: 19 jun 2022 08:14 En bij Bristol een imitatieleren rok ...
Heel mooi hoor..👍👍👍
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 520
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

rnhls schreef: 19 jun 2022 08:07 In jeansrok schoenen gepast bij vanHaren ...
Ja deze rok is werkelijk héél mooi... En je ziet er beeldig in.. Werkelijk een heel mooie rok..
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 520
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 17 jun 2022 13:21 Deze leuke denimrok met knoppen gekocht in de kringloopwinkel en vandaag mee op stap.
Licht jasje er over om de onderliggende body wat te verdoezelen. Mijn eigen rondingen kan ik niet helemaal verstoppen.
Ook wel een beetje trots op mijn manboobs die ik trouwens gratis en zonder hulpmiddelen kreeg ;)
Een vrij loshangend mannenshirt kan wel een beetje soelaas bieden en als iemand toch iets merkt... so what :?

IMG_1197b.jpg

Gisteren was het een lederlook rok met een zwarte top, wel thuis gedragen wegens iets te vrouwelijk om mee buiten te komen. Naar buiten toe moet het mannelijke altijd de bovenhand houden omdat het "rokvoormannen" moet blijven hé ;)

IMG_1203b.jpg
Ja Rik, ik vind dit ook een hele mooie rok hoor..👍👍👍 en ja hij staat je weeral beeldig hé...
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Kortrokje schreef: 19 jun 2022 23:47 Mooie jurk, Rik... En hij staat je werkelijk héél goed.. Ook niet moeilijk met het slanke lichaam dat jij hebt, zoals ik dat zie op de foto's hé...👍👍👍👍
Groeten...
Hmmm... zo slank ben ik ook weer niet hoor, mijn 96 kg zijn gelukkig verdeeld over 185cm lengte :lol:
maar wel last van "love handles" en een Bourgondisch buikje... waar shapewear al niet goed voor is hé ;)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Plaats reactie