Volwassen rok of grote maat van de tiener afdeling? (176)

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Volwassen rok of grote maat van de tiener afdeling? (176)

Bericht door jonathan7 »

Welke dragen jullie? Die grote maten van de tienerafdeling passen vaak beter m.i. omdat die veel minder gebaseerd zijn op vrouwelijke vormen. (smalle taile etc) , dus wat betreft vormen passen die beter bij de man. Als je niet te dik bent is het wat betreft breedte maat ook vaak geen probleem ik ben 177 lang.
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Volwassen rok of grote maat van de tiener afdeling? (176)

Bericht door Rik »

Ik meet 1m85 maar met mijn 94 kg gaat de tienerafdeling niet meer lukken :lol:
Voor mijn 70 lentes zou ik naar de "senioren"afdeling moeten gaan maar daar zit niets leuks meer tussen. Een gewone damesrok lukt me altijd, maat 46 of 48 naargelang de rekbaarheid van de stof. Ik heb ook enkele 44 maar die zijn dan in "stretchy" jeans/denim. Wel een leuk gevoel als de stof op je dijen een lichte druk uitoefent maar kruipt makkelijk omhoog :)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Volwassen rok of grote maat van de tiener afdeling? (176)

Bericht door jonathan7 »

Tja ik ben vrij slank, dus bij gaat het wel makkelijk. Bij dames kom ik op 38-40 uit, dus ben blijkbaar een stuk dunner dan jouw...
Plaats reactie