Hotpants

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Hotpants

Bericht door jonathan7 »

Zijn er hier ook jongens/mannen die hotpants dragen? (Denim/spijkerstof) (ik bedoel overigens wel echte hotpants, dus geen korte (nylon) sportbroekjes ofzo. en ook geen mannen korte of lange broek met de pijpen ingekort)

Zoja/nee waarom wel/niet?
Belinda-Holland
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 jan 2023 12:30

Re: Hotpants

Bericht door Belinda-Holland »

Ik draag ze af en toe. Ik heb een in zwart denim en 1 in wit denim. Vaak in combinatie met een wolford body. Ik heb 3 body's ( zwart, bordeaux en lichtbruin). En dan combineer ik die outfit met een bijpassende panty en hakken of lage gympen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Hotpants

Bericht door WesleyN »

Ik heb van die hele korte broeken. Maar wel met iets van korte pijpen, een beetje zoals je ze in de jaren 70, 80 droeg. Ook als man.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: Hotpants

Bericht door Alex »

Belinda-Holland schreef: 27 sep 2023 16:55 Ik draag ze af en toe. Ik heb een in zwart denim en 1 in wit denim. Vaak in combinatie met een wolford body. Ik heb 3 body's ( zwart, bordeaux en lichtbruin). En dan combineer ik die outfit met een bijpassende panty en hakken of lage gympen.
Kan je een keer een foto delen? Lijkt me gaaf, ben heel benieuwd hoe dat staat!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Hotpants

Bericht door jonathan7 »

Hoe gaan Hotpant als man trouwens in de openbaarheid?

Wordt dit als vreemder of juist minder vreemd gezien dan een rok of jurk?
(meer of minder woordelijke reacties en raar kijken)

Ben stiekem wel een beetje jaloers op de dames, waarom mogen wij geen lekker kort broekje aan in de zomer?
Al hebben deze dames daar een sandere mening over:
https://www.youtube.com/watch?v=_qgnUk_xCPo
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 869
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Hotpants

Bericht door WesleyN »

Als ze goed kijken zijn er genoeg van die halfkorte broek voor meisjes. Voor vrouwen kan je bijna alle soorten kleding kopen. Dus ik begrijp hun probleem niet.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Hotpants

Bericht door jonathan7 »

Linkje? Volgens nmij zijn die er echt niet meer...
Verder wel een probleem maken dat er niet is...

Zoals meneer zegt trek je jongens korte broek aan, koop een lange broek en kort de pijpen in, of maak de pijpen langer met een andrere stof. (broek met een soort halve panty ofzo.), maar men wil gewoon klagen..
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Hotpants

Bericht door mrcsk »

jonathan7 schreef: 08 okt 2023 18:46 Hoe gaan Hotpant als man trouwens in de openbaarheid?

Wordt dit als vreemder of juist minder vreemd gezien dan een rok of jurk?
(meer of minder woordelijke reacties en raar kijken)

Ben stiekem wel een beetje jaloers op de dames, waarom mogen wij geen lekker kort broekje aan in de zomer?
Al hebben deze dames daar een sandere mening over:
https://www.youtube.com/watch?v=_qgnUk_xCPo
In mijn jeugdjaren (7j tot 14j maar liep tot mijn einde schooltijd in korte broek, short ) droeg ik ook van die korte broeken of shorten .
Ik was een beetje verplicht om zo te lopen , winter en zomer .Maar toch een leuke tijd gehad.
De jaren daarna zijn de Bermuda's , driekwart broeken en shorten uitgekomen.
Dan zijn de meisjes , vrouwen , dames die leuke korte broeken ,shorten gaan dragen .
Vond dat leuk korte broekjes aandoen. zo dat nu ook nog willen doen op mijn leeftijd.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Plaats reactie