outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
minirok58
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2023 17:14

Re: outfit van de dag

Bericht door minirok58 »

beer63 schreef: 10 dec 2023 13:41 20231210_132235_copy_552x736.jpg
Hey Beer,
lekker kort rokje hoor, draag je dat inmiddels ook al buiten de deur? en dan samen met je vrouw? zelf vind ik deze lengte van rokje heerlijk om te dragen.
Zie dat je uit Brabant komt, ben benieuwd waar ik je in Brabant kan tegenkomen.
Groet van een medeminirokdrager uit midden-Brabant
Gebruikersavatar
Corpas
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 mei 2022 20:26

Re: outfit van de dag

Bericht door Corpas »

In de zomer draag ik steevast mini- of microrokjes in plaats van korte broeken.
Als je het comfort van een rokje kent wil je die broekjes gewoon niet meer aan.
In de winter passen die korte rokjes toch minder goed.
Ik draag nu net wat langere rokjes, wel strak en effen.
Dat ziet er nog steeds heel neutraal en modern uit voor mannen, merk ik uit reacties.
Maar opmerkelijk: toch wat behaaglijker, al gaat het maar om een klein verschil in lengte.
Ik heb er net nog boodschappen in gedaan, ging prima!
20231212_095440a.jpg
Thuis loop ik altijd op blote voeten maar buiten ga ik ook nog wel op mijn miniteenslippers
(een damesmodel van Reef, zitten heerlijk en passen goed).
20231209_100553a.jpg
Iets langere rokjes zijn wel wat gemakkelijker als je geen ondergoed draagt...
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Camille schreef: 10 dec 2023 16:11 die heeft er de benen niet voor en is te kort
Reacties als deze nodigen niemand uit om foto’s te plaatsen.
Kan een beheerder deze persoon blokkeren?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 353
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: outfit van de dag

Bericht door Rik »

Alex schreef: 12 dec 2023 17:06
Camille schreef: 10 dec 2023 16:11 die heeft er de benen niet voor en is te kort
Camille schreef: 10 dec 2023 16:30 omdat je een vogelverschrikker bent als vrouw en man
Reacties als deze nodigen niemand uit om foto’s te plaatsen.
Kan een beheerder deze persoon blokkeren?
Alex, ik heb de beheerder ook al aangesproken om camille tot orde te roepen.
Dergelijke opmerkingen verzieken het forum :o
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Nolijntje

Re: outfit van de dag

Bericht door Nolijntje »

Is het niet de bedoeling dat we een ieder in zijn waarde laten,elkaar afzeiken doen we al genoeg in de grote wereld.

En als je het niet zint ga dan lekker wat anders doen ipv mensen te kak zetten hier.

Ed.
Belinda-Holland
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 jan 2023 12:30

Re: outfit van de dag

Bericht door Belinda-Holland »

Dank voor de steun,reacties, hulp etc.. De opmerking van Camille knaagde wel een beetje aan me, maar wist op dat moment niet goed hoe ik kon/moest reageren.
Door allerlei negatieve ervaringen op andere fora had ik besloten om geen foto's te plaatsen. Nu moet ik uitkijken en niet generaliseren en al zeker niet meer in het verleden te kijken. Het is niet voor niks verleden :D
Ik post inderdaad weinig, maar ik ben wel degelijk geïnteresseerd in berichten van andere forumleden.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 524
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Nolijntje schreef: 13 dec 2023 16:31 Is het niet de bedoeling dat we een ieder in zijn waarde laten,elkaar afzeiken doen we al genoeg in de grote wereld.

En als je het niet zint ga dan lekker wat anders doen ipv mensen te kak zetten hier.

Ed.
👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 524
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 13 dec 2023 09:32
Alex schreef: 12 dec 2023 17:06
Camille schreef: 10 dec 2023 16:11 die heeft er de benen niet voor en is te kort
Camille schreef: 10 dec 2023 16:30 omdat je een vogelverschrikker bent als vrouw en man
Reacties als deze nodigen niemand uit om foto’s te plaatsen.
Kan een beheerder deze persoon blokkeren?
Alex, ik heb de beheerder ook al aangesproken om camille tot orde te roepen.
Dergelijke opmerkingen verzieken het forum :o
👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
beer63
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 apr 2012 14:06

Re: outfit van de dag

Bericht door beer63 »

👍👍👍👍
jaguar
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

Dagje verlof en net terug van wandelingetje.

Het weer viel best mee, het leren jasje en een stevige trui kon ik toch wel gebruiken.

Nylons zoals ik deze altijd draag heel dun maar ik had toch nog een extra kousje aangetrokken om koude voeten te vermijden :lol:

Wijde rok net boven de knie, gecombineerd met bloklaarsjes. Hak lijkt vrij hoog (nog nooit gemeten maar moet ergens een kleine 10 centimeter zijn denk ik) maar voor mij geen enkel probleem om daar lang mee te stappen. :)

Afgezien van een paar hoofden die zich omdraaiden bij het voorbijrijden zo van 'zie ik dat nu goed? een man in een rok'? :lol: maar verder geen reacties gehad.
Plaats reactie