Glanzende of matte panty

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Glanzende of matte panty

Bericht door Alex »

Ik heb sinds kort ultra glanzende panty’s ontdekt
(zie ook mijn post van vrijdag 15/3/24 onder ‘foto’s van leden’).

Wat draag jij het liefst, enorm glanzend of juist super mat?
Bijlagen
IMG_5449.jpeg
IMG_5491.jpeg
IMG_5489.jpeg
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
DiKo
Berichten: 147
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door DiKo »

Alex schreef: 17 mar 2024 08:06 Ik heb sinds kort ultra glanzende panty’s ontdekt
(zie ook mijn post van vrijdag 15/3/24 onder ‘foto’s van leden’).

Wat draag jij het liefst, enorm glanzend of juist super mat?
Ik ga ook voor glanzend en dan het liefst 15 of 20 den.
Ik vind trouwens dat de matte panty's vaak wat ruwer aanvoelen en blijven dan aan een jurk kleven. Dat is zeker het geval bij een soepel vallende rok en dat is geen gezicht.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door jonathan7 »

DiKo schreef: 17 mar 2024 11:11
Alex schreef: 17 mar 2024 08:06 Ik heb sinds kort ultra glanzende panty’s ontdekt
(zie ook mijn post van vrijdag 15/3/24 onder ‘foto’s van leden’).

Wat draag jij het liefst, enorm glanzend of juist super mat?
Ik ga ook voor glanzend en dan het liefst 15 of 20 den.
Ik vind trouwens dat de matte panty's vaak wat ruwer aanvoelen en blijven dan aan een jurk kleven. Dat is zeker het geval bij een soepel vallende rok en dat is geen gezicht.
???? als de rok soepel valt komt het toch ubarhaupt amper tegen de panty aan?? Kleven heb je toch juisty bij strakke kleding? het zogheheten omhoog kruipen heb je ook alleen bij strakke jurken en rokjes.
ellen
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door ellen »

jonathan7 schreef: 31 mar 2024 20:27 ???? als de rok soepel valt komt het toch ubarhaupt amper tegen de panty aan?? Kleven heb je toch juisty bij strakke kleding? het zogheheten omhoog kruipen heb je ook alleen bij strakke jurken en rokjes.
Je hebt toch wel eens een rok icm een panty gedragen?

Ook wijd uitlopende rokjes kruipen omhoog in combinatie met een panty, vandaar dat ik zoveel mogelijk vermijd om panties te dragen. Een oplossing zijn rokjes met een binnenvoering maar die zijn meestal wel een pak duurder, al ligt dat niet per se aan de prijs van de stof.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door jonathan7 »

ellen schreef: 31 mar 2024 20:50
jonathan7 schreef: 31 mar 2024 20:27 ???? als de rok soepel valt komt het toch ubarhaupt amper tegen de panty aan?? Kleven heb je toch juisty bij strakke kleding? het zogheheten omhoog kruipen heb je ook alleen bij strakke jurken en rokjes.
Je hebt toch wel eens een rok icm een panty gedragen?

Ook wijd uitlopende rokjes kruipen omhoog in combinatie met een panty, vandaar dat ik zoveel mogelijk vermijd om panties te dragen. Een oplossing zijn rokjes met een binnenvoering maar die zijn meestal wel een pak duurder, al ligt dat niet per se aan de prijs van de stof.
Nee amper draag het veel liever met blote benen eronder, juist dan komt het luchtige gevoel naar voren.
Hmzz, volgens mij hebben een paar 100% katoen rokken die ik heb daar helemaal geen last van, een nadeel aan 100% katoen is wel dat het 0% stretch heeft, als je er hard mee rend of grote stappen zet gaat het pijn aan je benen doen.

Wat bedoel je dan precies met het omhoog kruipen? elke rok komt in zekere zin wel omhoog, dat valt opzich niet te voorkomen, bv. tijdens het fietsen. Maar een wijd zittende zakt automatisch weer naar beneden zodra je gaat staan of lopen.
Maar met omhoog kruipen bedoelt men dat je het zelf regelmatig naar beneden "moet" trekken, die niet vanzelf naar beneden glijden zeg maar.
ellen
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door ellen »

Ik had het eigenlijk over dat "kleven" van een rok aan een panty, dan ben ik soms ook genoodzaakt om mijn rok even goed te trekken. Inderdaad vooral als ik van de fiets afstap, dan is het vooral omhoog kruipen, maar ook bij het wandelen valt de rok niet altijd mooi icm een panty.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door jonathan7 »

Volgens mij verward jij of ik hier weer wat, bij fietsen kruipt een rok juist omhoog, als je afstapt valt die weer terug ("kruipt" omlaag), soms gaat dat inderdaad niet helemaal goed en komt er een vouw of kreuk in ja dat klopt.
ellen
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door ellen »

Het omhoog kruipen van een rok tijdens het fietsen gebeurt toch vooral als ik een panty draag, anders heb ik er relatief weinig last van. En als ik afstap valt hij enkel weer helemaal in de plooi als ik geen klevende panty draag.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door jonathan7 »

hmmzz, is groene zeep geen optie :)

Is de panty bij jouw trouwens nu voor de show of om te warmen, of beide?
ellen
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 dec 2021 16:15

Re: Glanzende of matte panty

Bericht door ellen »

jonathan7 schreef: 01 apr 2024 21:16 Is de panty bij jouw trouwens nu voor de show of om te warmen, of beide?
Enkel om het warm te hebben in de winter (80 den), zodra het kan draag ik geen panty meer. Ik vind het wel mooi maar het is gewoon omdat ik het niet aangenaam vind.
Plaats reactie