Rok geen zakken, hoe doen jullie dat?

Algemene ervaringen met het rok dragen

Rok geen zakken, hoe doen jullie dat?

Heuptas
3
17%
rugzak
3
17%
handtas/schoudertas
9
50%
zomerjas
0
Geen stemmen
vest of blousse met zakken.
0
Geen stemmen
anders, toelichting...
3
17%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 526
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rok geen zakken, hoe doen jullie dat?

Bericht door Kortrokje »

Als ik een jurk heb zonder zakken, gebruik ik een lanyard voor mijn sleutels...een rok zonder zakken, om naar buiten te gaan draag ik niet... Enkel binnenshuis of in de tuin rondom draag ik rokken zonder zakken, dan hoef ik ook niks weg te stoppen,( sleutels, gsm,) niks .. Maar een jurk zonder zakken draag ik soms wel, en dus ja een lanyard voor mijn sleutels..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Rok geen zakken, hoe doen jullie dat?

Bericht door jonathan7 »

Kortrokje schreef: 06 apr 2024 04:39 Als ik een jurk heb zonder zakken, gebruik ik een lanyard voor mijn sleutels...een rok zonder zakken, om naar buiten te gaan draag ik niet... Enkel binnenshuis of in de tuin rondom draag ik rokken zonder zakken, dan hoef ik ook niks weg te stoppen,( sleutels, gsm,) niks .. Maar een jurk zonder zakken draag ik soms wel, en dus ja een lanyard voor mijn sleutels..
lanyard voor sleutels en portemonnee en mobiel dan? ook aan dezelfde lanyard?

Jurk met zakken, bestaat dat? Ja blijkbaar wel dus. Had er niet eerder van gehoord, echter zo losse zakken denk dat er niks in blijft haha.
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Re: Rok geen zakken, hoe doen jullie dat?

Bericht door jonathan7 »

Corpas schreef: 04 feb 2024 01:08 Beetje een non-issue, natuurlijk zijn er veel rokken met zakken. Ik vind dat wel zo praktisch voor telefoon en sleutels en zo. Alle denimrokjes hebben zakken, vaak vier, heel veel andere ook. Ik heb wel een paar simpele rokjes zonder zakken, als ik even snel iets aan moet. Die hebben dan wel een elastische band, waar je even je telefoon mee kunt fixeren maar meer niet.
Dit is een denimrokje met zakken bijvoorbeeld.
DSC_8284a1.jpg
zeker geen fan van dit type rokjes?
echt geen zakken hoor.

download/file.php?id=2384&mode=view
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 526
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rok geen zakken, hoe doen jullie dat?

Bericht door Kortrokje »

jonathan7 schreef: 06 apr 2024 20:11
Kortrokje schreef: 06 apr 2024 04:39 Als ik een jurk heb zonder zakken, gebruik ik een lanyard voor mijn sleutels...een rok zonder zakken, om naar buiten te gaan draag ik niet... Enkel binnenshuis of in de tuin rondom draag ik rokken zonder zakken, dan hoef ik ook niks weg te stoppen,( sleutels, gsm,) niks .. Maar een jurk zonder zakken draag ik soms wel, en dus ja een lanyard voor mijn sleutels..
lanyard voor sleutels en portemonnee en mobiel dan? ook aan dezelfde lanyard?

Jurk met zakken, bestaat dat? Ja blijkbaar wel dus. Had er niet eerder van gehoord, echter zo losse zakken denk dat er niks in blijft haha.
Mobiel in mijn jaszak ... Maar sleutels wil ik voelen, dus lanyard ..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie