Openbaarheid, maakt het uit of vrouw broek of rok aanheeft. en man?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
jonathan7
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2022 19:23

Openbaarheid, maakt het uit of vrouw broek of rok aanheeft. en man?

Bericht door jonathan7 »

in de openbaarheid maakt het uit of degene die je tegenkomt een vrouw broek of rok aanheeft? en de man? (al gok ik die kans klein)
voor mij zelf persoonlijk niet zo, wel vind ik het zelf leuker vrouw of meisje in rok te zien.

Kwam trouwens een keer een koppel tegen, man in rok, vrouw in broek. door de jaren heen al meerdere mannen in rok gezien, wilde een keer een grap maken dat mijn woonplaats een rok voor mannen vereniging heeft.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 531
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Openbaarheid, maakt het uit of vrouw broek of rok aanheeft. en man?

Bericht door Kortrokje »

jonathan7 schreef: 20 apr 2024 21:20 in de openbaarheid maakt het uit of degene die je tegenkomt een vrouw broek of rok aanheeft? en de man? (al gok ik die kans klein)
voor mij zelf persoonlijk niet zo, wel vind ik het zelf leuker vrouw of meisje in rok te zien.

Kwam trouwens een keer een koppel tegen, man in rok, vrouw in broek. door de jaren heen al meerdere mannen in rok gezien, wilde een keer een grap maken dat mijn woonplaats een rok voor mannen vereniging heeft.
Een vrouw ziet er beter uit in een rok of jurk, dan in een broek, vind ik . Maar ja . Vroeger was het niet anders.... Toen ik klein was, droegen vrouwen/meisjes geen broeken.. Da's maar begonnen in de late jaren 60 begin 70..... Maar ja, da's de vooruitgang zeggen ze dan.. Enz ....😄😄😄😄😄 dus ja waarom niet, wij dan maar rokken en jurken.. Voilà... Het is gezegd..
Groeten..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie