rokdragen bekend aan een vriendin

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

rokdragen bekend aan een vriendin

Bericht door w-sure »

Ik heb zojuist mijn rokdragen bekend aan een goede vriendin.

Ze vertelde dat ze op vakantie gaan naar Schotland. Dus ik zei: lekker weer voor een kilt. Ze zei dat ze die niet gingen dragen, maar laatst wel een kapper in Amsterdam tegenwaren gekomen. Die was homo. Dus de was hip. Ik zei: ik voelde me al aangesproken. hoezo? nou ik draag er ook wel eens een. gewoon thuis omdat het lekker zit, maar als ik naar de super ga kleed ik me niet om. ze vond het wel stoer. en paste wel bij mij, een beetje apart. hebben afgesproken dat ik de volgende keer in kilt bij ze ga eten. Wel een goede manier denk ik om het al een beetje in te leiden. Dan kijken bekenden toch niet zo raar op als je ineens in rok voor de deur staat.

groet,
Wichor
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: rokdragen bekend aan een vriendin

Bericht door Jos »

leuk dat ze zo positief reageerde. dit waren mijn laatste ervaringen:
ik heb vorige week (toen het zo ontzettend warm was) mijn rokdragen vertelt aan mijn buurman; hij reageerde heel makkelijk: ieder moet doen wat hij prettig vindt en ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat het prettiger zit dan wat ik nu aan heb, daarbij duidend op zijn enigszins strak zittende korte broek.
enige dagen later was ik op bezoek bij kennissen en het hun ook verteld, maar daar werd gauw overgeschakeld naar een ander onderwerp.
een fervent rokdrager
Plaats reactie