Pas vorm Dames laarzen voor de mannen voet.

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Pas vorm Dames laarzen voor de mannen voet.

Bericht door rokwens »

Ik vind laarzen een dure aangelegenheid. Als ik dan toch die uitgave wil doen moeten ze wel echt heel goed zitten en bij alles passen en de zool moet soepel genoeg zijn. Daarenboven wil ik ze met een rits zodat mijn hoge wrijf er makkelijk in gaat.
Met maat 41/42 kan ik wel wat vinden. Tegenwoordig wordt het assortiment dameslaarzen uitgebreid met een stoerder gamma (met minder franjes) maar er blijft nog wat fantasie over en dat is juist goed voor mij. Een (blok) hak van enkele cm mag wel maar hoeft niet. Onder een rok vind ik de laarzen wel mooi. Een rok brengt een horizontale accent, verbreed de zichtlijn. Een laars geeft dan een zeker evenwicht aan het totaal-zicht, ik bedoel dat het zwaartepunt daalt , net zoals men het zwaartepunt van een schilderij ook automatisch onderaan neemt.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Plaats reactie