EEN KLACHT

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: EEN KLACHT

Bericht door w-sure »

ik wou laatst een jas kopen voor mijn zoontje. zag een paar hele leuke exemplaren hangen. stond overal iets op van girl dit little lady dat. belachelijk, hele neutrale jassen, maar ja dat wil ik hem toch niet aandoen (letterlijk en figuurlijk ;-) )

er was een heel klein rek waar niets op stond waar je voor jongens iets mocht uitkiezen.

zo klein begint het al! ik vond het echt belachelijk!
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: EEN KLACHT

Bericht door ecokilt »

Ooit - toen wij nog een kleuter hadden, koos die een pachtig jasje met veel kleuren. Helaas een meisjesjas.
Dit is heel moeilijk - je wil vermijden dat hij op school uitgelachen wordt. We hebben hem toen een andere jas aangepraat.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: EEN KLACHT

Bericht door Jos »

ik was vorige week met mijn zoon op zoek naar een nieuwe winterjas voor hem. Na een bezoek aan een 10-tal winkels uiteindelijk geslaagd mij V&D op de meisjesafdeling. Hier hingen eindelijk jassen, waarbij je in het donker zichtbaar bent, Alle andere winkels (jongensafdeling) alleen saaie donkere jassen, waarbij je absoluut niet zichtbaar bent in het donker. lang leve de goede zorg :shock: voor veiligheid :?: voor kinderen op straat. De jas is weliswaar nog steeds donker, maar met lichtgevende biezen :)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: EEN KLACHT

Bericht door w-sure »

heel goed gedaan, als er dan maar niet op staat 'girl power' ofzo...

waarom zouden ze die kinderkleding niet allemaal unisex verkopen. kinderen (helemaal die van de leeftijd van mijn zoontje) hebben nog geen genderbesef.
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: EEN KLACHT

Bericht door ecokilt »

Ergens eens gelezen dat genderbesef pas begint op 6 jarige leeftijd.
Tegen die tijd is jongens-meisjeskleding eral helemaal ingepeperd.
Naar mijn menig is dit een extreme vorm van conditioneren.
Andro Gyn
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jan 2008 15:32

Re: EEN KLACHT

Bericht door Andro Gyn »

En dan begint de frustratie... :?

Wat de jassen betreft: naast de kleur, is veelal de snit en de gebruikte materialen gewoon meer verfijnd! Al jaren ben ik op zoek naar een toffe jas die perfect rond de schouders zit, zonder rond mijn buik te "bollen" als een zak... Vind dat maar eens bij de heren...

Om terug naar het onderwerp laarzen te gaan: Is er een limiet qua hoogte of stijl van de hak voor jullie? Hieronder nog een foto van de enkellaarsjes waarvan eerder sprake. De hak is 10 cm.

Gts, Andro
Bijlagen
2630447011zoom06.jpg
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: EEN KLACHT

Bericht door willi »

Prachtig . . , kwijl, kwijl. Maar natuurlijk niet in maat 43.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie