Veronicagids
Veronicagids
In de Veronicagids van deze week zijn ze het met ons eens: de man moet in de rok:
een fervent rokdrager
Re: Veronicagids
Natuurlijk, elke vorm van aandacht is meegenomen. Maar dit hoeft niet van mij. Een soort klederdrachtachtig carnavalsuitrusting, speciaal voor de man. Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen behoeft aan speciale of afwijkende (mannelijke) rokken en zeker niet in combinatie met zo’n lullig colbertje en Schotse of Ierse versieringen.
Gewone, draagbare damesrokken in de maatvoering voor mannen vind ik voldoende.
Gewone, draagbare damesrokken in de maatvoering voor mannen vind ik voldoende.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Doet me inderdaad denken aan een mix tussen "highlander" en "Pirates of the Caribbean "vraag me niet waarom,maar dat zou ik nooit dragen
Gelukkig dat jullie het niet zouden dragen. Ik vind het een typisch voorbeeld van catwalk kleding die je in het dagelijks leven echt niet gaat dragen.
Hoewel het voor de discussie helemaal niet verkeerd is dat de veronicagids aan de man in rok aandacht besteed
Hoewel het voor de discussie helemaal niet verkeerd is dat de veronicagids aan de man in rok aandacht besteed
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
hebben jullie ook op de oranje schoenen gelet
ik vind zelf het totale beeld ook niet zo geslaagd, ondanks het feit dat hij duidelijk als man herkenbaar blijft.
ik vind zelf het totale beeld ook niet zo geslaagd, ondanks het feit dat hij duidelijk als man herkenbaar blijft.
een fervent rokdrager
een nieuw modeartikel in de veronicagids van afgelopen week over de mannenmode. Ditmaal wordt de mannenlegging normaal gevonden. Misschien een stap terug, maar toch enigszins een stap in de goede richting naar meer vrijheid van kleding.
een fervent rokdrager
ook niet echt mijn smaak.
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Confucius
helemaal gelijk, jptje.
het idee dat er nog steeds aandacht aan wordt geschonken is positief. Het belangrijkste vervolg is, dat die korte broek wordt vervangen door een rok.
het idee dat er nog steeds aandacht aan wordt geschonken is positief. Het belangrijkste vervolg is, dat die korte broek wordt vervangen door een rok.
een fervent rokdrager
daar heb je natuurlijk wel gelijk in,dat er aandacht aan word besteed in positieve vorm is natuurlijk altijd goed.
gr jptje
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Confucius
ontworpen door een Hollander misschien,die oranje schoenen lijken namelijk net klompen.Jos schreef:In de Veronicagids van deze week zijn ze het met ons eens: de man moet in de rok:
Confucius
Confucius