Veronicagids

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Veronicagids

Bericht door Jos »

In de Veronicagids van deze week zijn ze het met ons eens: de man moet in de rok:
Bijlagen
Veronicagids2.jpg
een fervent rokdrager
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Veronicagids

Bericht door willi »

Natuurlijk, elke vorm van aandacht is meegenomen. Maar dit hoeft niet van mij. Een soort klederdrachtachtig carnavalsuitrusting, speciaal voor de man. Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen behoeft aan speciale of afwijkende (mannelijke) rokken en zeker niet in combinatie met zo’n lullig colbertje en Schotse of Ierse versieringen.
Gewone, draagbare damesrokken in de maatvoering voor mannen vind ik voldoende.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Veronicagids

Bericht door musa »

Doet me inderdaad denken aan een mix tussen "highlander" en "Pirates of the Caribbean "vraag me niet waarom,maar dat zou ik nooit dragen
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Veronicagids

Bericht door masker »

Gelukkig dat jullie het niet zouden dragen. Ik vind het een typisch voorbeeld van catwalk kleding die je in het dagelijks leven echt niet gaat dragen.
Hoewel het voor de discussie helemaal niet verkeerd is dat de veronicagids aan de man in rok aandacht besteed
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Veronicagids

Bericht door Jos »

hebben jullie ook op de oranje schoenen gelet :o
ik vind zelf het totale beeld ook niet zo geslaagd, ondanks het feit dat hij duidelijk als man herkenbaar blijft.
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Veronicagids

Bericht door Jos »

een nieuw modeartikel in de veronicagids van afgelopen week over de mannenmode. Ditmaal wordt de mannenlegging normaal gevonden. Misschien een stap terug, maar toch enigszins een stap in de goede richting naar meer vrijheid van kleding.
veromicagids 2.jpg
veromicagids 1.jpg
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Veronicagids

Bericht door jptje »

ook niet echt mijn smaak.
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2108
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Veronicagids

Bericht door Jos »

helemaal gelijk, jptje.
het idee dat er nog steeds aandacht aan wordt geschonken is positief. Het belangrijkste vervolg is, dat die korte broek wordt vervangen door een rok. :)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Veronicagids

Bericht door jptje »

daar heb je natuurlijk wel gelijk in,dat er aandacht aan word besteed in positieve vorm is natuurlijk altijd goed.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Veronicagids

Bericht door jptje »

Jos schreef:In de Veronicagids van deze week zijn ze het met ons eens: de man moet in de rok:
ontworpen door een Hollander misschien,die oranje schoenen lijken namelijk net klompen.
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Plaats reactie