Toffe laars van Brantano

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Plaats reactie
Andro Gyn
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jan 2008 15:32

Toffe laars van Brantano

Bericht door Andro Gyn »

Eind 2007, samen met het vrouwtje, aan het shoppen geweest, met mijn jeans in de laarzen, een strak souspulletje aan en een lange zwarte gilet. Weinig tot geen blikken gevoeld en geen opmerkingen gekregen!
In zelfde tenue Oudejaar gevierd bij vrienden, naast wat extra blikken geen commentaar! En ondertussen al meerdere keren zo de straat op geweest; toch zonde om het grootste deel van je schoenen te bedekken, hé?
Op naar een stap verder...

Groetjes, Andro
Bijlagen
Clarks bruine laars.jpg
Clarks bruine laars.jpg (8.98 KiB) 6018 keer bekeken
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Toffe laars van Brantano

Bericht door Ludwigcw »

Andro,

Ik zou zeggen, doe zo voort !! Ik loop al drie winters zo rond en leef nog altijd . :lol:
Sinds december een strechts jeans kniebroekje van mijn vrouw gekregen, het zat haar niet lekker, maar mij wel.
Dit broekje draag ik samen met mijn bruine brako laarzen en terhoogte van de 10 cm ( bovenkuit tot knie ) een zichtbare bruine panty van 60din. Soms krijg ik een verwonderde tweede blik maar daar blijft het bij. :shock:

Groeten Ludwigcw
Andro Gyn
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jan 2008 15:32

Re: Toffe laars van Brantano

Bericht door Andro Gyn »

Hé Ludwigcw,

Ik ben tijdens de koopjes op zoek geweest naar zo'n jeans capri -of kniebroekje; zonder resultaat voorlopig (te courante maat, wellicht...). Het is waarschijnlijk comfortabeler dragen en mooier op de koop toe!

Groetjes, Andro
Plaats reactie