Uit eten geweest met Roktom

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Uit eten geweest met Roktom

Bericht door RokSterNL »

Nou zoals beloofd hier dan een verslagje van ons etentje.

Roktom arriveerde omstreeks 17.45 uur bij mij thuis in rok. Eerst nog even dubben of hij een andere rok aan zou trekken, maar toch maar ze rok aangehouden waar hij mee bij mij aan kwam. Ik zat nog even te twijfelen of ik nu een kortere rok aan zou doen, of toch de rok maar aan zou houden die ik aanhad. Ik heb de rok maar aangehouden die ik al aanhad. De zus van de eigenaar had zoals ik aan haar had gevraagd speciaal voor ons rokdragende mannen haar dienst van de woensdagavond naar de vrijdagavond verschoven. Zij is pro rok voor mannen. Daarbij is het ook nog eens een gezellige eetgelegenheid, en het eten is ook prima. We hebben ons goed vermaakt. Reden voor Roktom en voor mij om dit weer een keer over te doen.

Niemand die keek naar ons. We hebben expres nog langzaam langs de tafeltjes waar we langs liepen gewandeld om de proef op de som te nemen. Niets geen onvertogen blik. Alleen toen voordat we af gingen rekenen kwam er een man binnen en keek heel even naar mij, en liep vervolgens verder alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Nu vind ikzelf het ook de gewoonste zaak van de wereld dat ik in een rok loop. Dat gevoel krijg je naar gelang je langer in een rok in het openbaar loopt.

Bij elkaar een hele gezellige avond die zoals ik al eerder heb geschreven een vervolg gaat krijgen. Het zou natuurlijk hartstikke toppie zijn als er meer rokdragende mannen bij aanwezig willen zijn.

Dus wat let jullie als je in de buurt van Den Haag woont. Laat het dan wel even weten, want dan moet er een tafel gereserveerd worden.

Groetjes van RokSterNL
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Uit eten geweest met Roktom

Bericht door jptje »

ik zou best een keer mee willen.
ik moet wel uit helmond komen,maar een dagje randstad is wel een keer leuk.
dus ik houd me aanbevolen(maar wel graag in het weekend,zaterdag komt mij altijd het beste uit)
groeten jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Uit eten geweest met Roktom

Bericht door RokSterNL »

Hoi jptje,

Je bent van harte welkom. Ik laat het je wel weten, wanneer we weer een volgende keer uit eten gaan. We proberen het dan wel te regelen dat het op een zaterdagavond kan.

Groetjes van RokSterNL.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Uit eten geweest met Roktom

Bericht door jptje »

badankt
ik hoor het wel
grjp
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Uit eten geweest met Roktom

Bericht door RokSterNL »

Ik laat je het je zondermeer weten als we iets gaan plannen.

Ik mail het je dan wel.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie