Americaanse rokken dragers

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Peter v

Americaanse rokken dragers

Bericht door Peter v »

Ik zag vanavond, 12 Dec 2007 op RTL 4 "Youw vrouw, mijn vrouw" en deze keer was het een Americaanse aflevering, een hippie achtige gezin met een succesvol zaken man's gezin met alle luxe. De man en zoon van de "hippie" gezin droegen rokken. Uiteindelijk moest de zaken man ( macho) er ook aan de rok geloven, in opdracht van de "hippie"vrouw. Uiteindelijk heeft dat, samen met andere zaken hem wakker gemaakt, en hij veranderde van macho tot meer begrijpend man. De rok speelde wel degelijk een rol daar in. Was heel interessant om te zien. Hebben er meer het ook gezien, of is het ook op you tube of zo op herhaling?

Peter v.
florek
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 aug 2007 08:12

Re: Americaanse rokken dragers

Bericht door florek »

Peter,

Mochten er nog mogelijkheden zijn om deze uitzending te zien laat het me s.p.v. weten. Op zich heeft mijn partner geen probleme met mijn rokdragen, als het maar in huis is. Als ze ziet dat er meer mannen zijn die "rokken" word de discusie weer wat eenvoudiger voor mij.

Florek
Peter v

Re: Americaanse rokken dragers

Bericht door Peter v »

Net een bericht ontvangen:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Er worden momenteel herhalingen uitgezonden van deze serie op RTL4 en vanaf Maandag 14 Januari ook op RTL8.

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
-----Oorspronkelijk bericht-----

Onderwerp: Re jouw vrouw mijn vrouw
Hallo, graag zou ik een herhaling van een uitzending van jouw vrouw mijn vrouw weer zien.
Worden er herhalingen uitgezonden of elders op het internet vertoond?

Het betreft de aflevering van 12 Dec 2007 op RTL 4
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Americaanse rokken dragers

Bericht door Wiha »

Wie heeft de mogelijkheid om deze afleveringen op te nemen met een harddisk recorder?

Ten eerste kun je deze makkelijker programmeren voor elke avond omdat er gewoon veel meer opgenomen kan worden dan op VHS.

Ten tweede dat de kwaliteit beter is dan VHS.

Ten derde kunnen we de betreffende aflevering (mits we toestemming krijgen) deze op de website zetten zodat iedereen het kan zien.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Peter v

Re: Americaanse rokken dragers

Bericht door Peter v »

Heb een link naar een Amerikaanse artikel over postbodes.
http://www.boston.com/news/local/articl ... lt/?page=1

Misschien komt de ROK er toch wel in, maar dan moeten wel de mannen die er belangstelling hebben ook op komen dagen, anders lukt het nooit.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Americaanse rokken dragers

Bericht door Wiha »

Is ook al geplaatst als nieuws item op de site..........
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie