Redelijk aanbod mannenlaarzen Keulen

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Redelijk aanbod mannenlaarzen Keulen

Bericht door Ludwigcw »

Tussen kerst en nieuw een week in Spa gezeten met de familie.
En één dag winkelen geweest naar Keulen. Het winkelcentrum is eigenlijk veel te groot en druk om het in één dag te kunnen doen. ’s Morgens ging ik bij Music store (grote muziek instrumenten winkel) eens kijken om een paar nieuwe dingen uit te proberen, hammond stage orgel en gitaar effecten, terwijl mijn vrouw en dochters al naar de kledingswinkels gingen. Dat was toch te bedoeling. Na een klein uurtje stonden ze al terug bij mij. Bleek dat er zoveel straten met winkels waren vol volk, zodat ze bang waren de weg niet meer terug te vinden naar de muziekwinkel. Ik had dan nog maar enkel de keyboard afdeling gedaan, was daar zelfs nog niet klaar, maar ja …. Ik dan maar mee met vrouw en kinderen. :cry:

Ik had die dag een nauw aansluitende jeansbroekje aan die tot net onder de knie komt ( broek gekregen van mijn vrouw want ze vindt zichzelf er niet mooi mee ) . Dit gecombineerd met mijn bruine Brako laarzen. Tussen de laarzen en broek was er een open ruimte van zo’n 5 à 6 cm, waar mijn bruine panty ( H&M 40din ) zichtbaar was. Deze combinatie draag ik nu reeds al enkele keren buitenshuis, en buiten een heel zeldzame keer een verbaasde blik ( meestal van mannen ) blijkt de meeste mensen er geen aandacht aan te schenken. :lol:

Dus laat dit een tip zijn voor als je toch een broek aan moet, kan dat een aardig alternatief zijn. We moeten ons niet enkel blind staren op het rokdragen alleen, er zijn nog genoeg andere outfits die ook nog niet als mannelijk bestempeld worden, maar waar we ook best mooi kunnen mee staan.

Wat er mij ook opviel in Keulen, was dat er in de schoenwinkels aldaar en redelijk aanbod was van modieuze mannenlaarzen, en dat ze daar weldegelijk gekocht worden. Heb enkele mannen zien passen, alhoewel ze er telkens hun broek over deden. Had ik enigszins een beetje Duits kunnen spreken ( ik versta het wel, maar antwoorden is een ramp ) had ik hen gezegd dat het zonde was van het geld om zo’n mooie en dure laarzen onder een broek weg te steken.
Ja, de prijzen gingen toch van een goeie 120 tot 399 euro, en het waren daar al solden.
Nu hadden die mannen ook niet direct het juiste model van broek aan om in een laars te steken. ( veel te wijd of te klassiek ) . Ik denk dat er wel degelijk mannen laarzen dragen, maar bij hun poging de laarzen eens in hun broek te steken dit met een verkeerd model van broek doen, zien dat dit op niets trekt en dan maar verder onder hun broek dragen. Bij de meeste mannen zal het niet in hun opkomen dat met een gepaste broek er een heel ander resultaat, uitzicht verkregen wordt.

Ik veronderstel dat er Nederland ook al een groter aanbod is dan hier in België, want hier kan je de mannenlaarzen in de winkels op één vinger tellen. :cry:

Ludwigcw
Peter v

Re: Redelijk aanbod mannenlaarzen Keulen

Bericht door Peter v »

Nou ik zie hier vrij weinig mannen laarzen. Hoog uit enkel western laarzen. Wel korte laarzen, hoge schoenen. En veel schoenen die lijken op de schoenen die je zo uit een wild west film zou verwachten. Mooi op zich, maar toch weer van die grote on dingen in vergelijking met dames schoenen. Ik draag nu de laatste tijd veel pumps. Even wennen, maar hoe meer ik ze draag, hoe meer ik ze draag :? ;) ;) :P :P
Maar dan kleed ik me ook met oorbellen, kettingen, armbanden, pantys , rokken en een enkele jurk. Boven nog vrij mannelijk, mede omdat ik niet geschikte "ander dan mannen mode" boven kleding kan vinden. Niets mis met mannen mode, maar de mode voor dames is toch veeel fleuriger, leuker, mijns inziens.

Peter v.
Plaats reactie