Afscheid wezen nemen in rok verkoper kaasspeciaalzaak

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Afscheid wezen nemen in rok verkoper kaasspeciaalzaak

Bericht door RokSterNL »

Vandaag ben ik afscheid wezen nemen van een voormalige verkoper van een kaasspeciaalzaak bij mij in de buurt in Den Haag. Ik kende deze man heel erg goed, want ook mijn ouders kochten daar altijd al de kaas en eieren. Om gezondheidsredenen heeft deze man zijn werkzaamheden in deze zaak moeten stopzetten en gaat nu iets anders doen.

Een verkoopster die mij ook goed kent, vroeg of zij een foto van mij moest maken in mijn rok dat ik naast de verkoper sta. Zij wist overigens al dat ik rokken draag in het openbaar, want toen ik daar een keer in de winkel alleen kwam had ze het er over dat ze het artikel van mij in het AD Haagsche Courant had gelezen over de Rok voor de man. Zij vond het een goed en leuk artikel. Zij vindt dat het moet kunnen dat mannen ook rokken dragen. Ik vertelde haar onlangs dat ik nu ook inmiddels met een artikel in de Panorama had gestaan, en dat dat zo'n pakweg een half jaar op de plank is blijven liggen. Ik heb het haar toen ook laten lezen. Ook dat vond ze een prima en mooi artikel.

Overigens de klanten die in de winkel stonden ten tijde van het maken, geen enkele (rare) blik. Er wordt heel gewoon met je gesproken. Het is maar net hoe je jezelf ook gedraagt.

Zie hieronder de foto die zij gemaakt heeft van mij samen met de voormalige verkoper.

Groetjes van RokSterNL
Bijlagen
RKSNL IN BL WIJD JEANSROK.2.JPG
Plaats reactie