In rok naar bluesconcert van Johnny Winter geweest

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

In rok naar bluesconcert van Johnny Winter geweest

Bericht door RokSterNL »

Vrijdagavond 9 mei ben ik naar een concert geweest van bluesgitarist Johnny Winter. Vanzelfsprekend in een rok. Voor mij is het al vanzelfsprekend, omdat ik het nu al wat jaartjes in de openbaarheid doe. Naar gelang je meer rokken gaat dragen in de openbaarheid voelt het als een tweede natuur aan. Dat kunnen mensen die het maar heel af en toe kunnen doen jammergenoeg nog niet ervaren, daarvoor moet je het al een aantal jaren gedragen hebben, is mijn persoonlijke ervaring.

Het was een heel goed concert alhoewel de stem van Johnny Winter wat aan de zachte kant was. Overigens wat het rondlopen in een rok daar tussen al die mensen, ging uitstekend. Ik heb inmiddels de ervaring dat mensen die van de blues houden een heel relaxed publiek zijn, die nergens vreemd van opkijken, en indien zelfs met je praten alsof ik daar in een broek was geweest. Het zijn merendeels mensen van midden de 50 jaar. Ben zelfs nog een aantal keren in het podiumcafé wezen drinken. Daar stond een groot videoscherm, waar je het optreden in de zaal ook op kon volgen. Dus weer een ervaring erbij. Ik had mijn pocketdigitale camera wel meegenomen, en heb aan iemand gevraagd of deze een foto van mij wilde maken in mijn rok. Dat was geen probleem.

Alles bij elkaar een geslaagde muzikale avond.

Groetjes van RokSterNL
Bijlagen
ROKSTERNL IN BLAUWE JEANSROK BIJ DE BOERDERIJ.2.JPG
Peter v

Re: In rok naar bluesconcert van Johnny Winter geweest

Bericht door Peter v »

Het staat je goed. Wie moet daar wat van zeggen?

Het was vast wel lekker fris / comfortabel zo in rok. Dat kunnen de anderen in broek vast niet zeggen.. :? :D :D
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: In rok naar bluesconcert van Johnny Winter geweest

Bericht door RokSterNL »

Absoluut, en dit laat ik mij dan ook nooit meer afpakken.

Eenmaal verworven blijft verworven.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie