In rok wezen fietsen op 1e Pinksterdag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: In rok wezen fietsen op 1e Pinksterdag

Bericht door rokwens »

Een foto uit het blad STEPS van enkele weken terug.
De tekst tracht ik op een volgend blad neer te zetten.
Ik neem aan dat het hier over dergelijke wijde broek gaat.
Bijlagen
broekrok van Ermeno Gildo Zegna.jpg
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: In rok wezen fietsen op 1e Pinksterdag

Bericht door rokwens »

hier de tekst
Bijlagen
mv.jpg
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Peter v

Re: In rok wezen fietsen op 1e Pinksterdag

Bericht door Peter v »

Ja das heel mooi.

Al vind ik die geruite broek nergens op lijken. :( Rokken geven een veel beter lijn, en een echt bermuda die goed van model is, staat ook goed. dit is voor mij een aanfluiting.

Maar, als je even met de ogen knijpt, loopt die man dan wel even in een rok.. ;) 8-) :lol: :lol:
Er is voor het oog bar weinig verschil, en ik denk niet dat mensen naar je toe zouden gaan om an de rok / broek te voelen, :oops: :o om te zien of het een rok of broek zou zijn.

Konden wij nu maar iemand vinden die het rok dragen, maar dan wel met normale rokken, geen absurde creaties, zou willen promoten, op de catwalk, en dan hoeven het geen nieuwe creaties te zijn, maar een doorsnee van de wat normaler rokken, ongeacht voor welke sex ze oorspronkelijk waren gemaakt, als ze dan maar goed staan, en het mogen er ook een paar zijn met een gelijke patroon als op de surf / skate / zwem broeken.

Van mensen in de mode wereld nemen anderen het wel aan, als wij er mee komen, zijn wij excentriekeling. :o :( ;)
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: In rok wezen fietsen op 1e Pinksterdag

Bericht door Wiha »

Graag wel zorgen dat je bij het onderwerp blijft. Dit gaat al behoorlijk afwijken van het fietsen in rok

Groeten,
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie