Vandaag even bij rokster geweest

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Vandaag even bij rokster geweest

Bericht door Roktom »

De zon scheen zo mooi.
Dus rokjes weer, even bij rokster geweest.
Samen naar de bakker in rok, geen probleem.
Nu is het wel dat ze Rokster allemaal kennen, ja en dan loop ik er als ...... bij.
Maar mensen kijken wel, maar lopen gewoon door.
Geen probleem in een grote stad in rok.
Kijk en dat vind ik wel erg fijn.
Nu woon ik daar niet, dus voor mijn is het, ik doe mijn ding, en draag mijn rok.
Loop niet tegen mensen aan die ik kan, familie, vrienden of wat dan ook.
Dat is toch een stukje prettiger.
Ik heb al gezegt tegen Rokster, maak van je huis een: rok voor mannen clubhuis.
Kunnen we allemaal naar toe, en rustig in rok zitten.
Wel je eigen bier meenemen.
Voetbal kijken, Nederlands elftal , in rok.
Idee????
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Vandaag even bij rokster geweest

Bericht door RokSterNL »

Roktom schreef:De zon scheen zo mooi.
Dus rokjes weer, even bij rokster geweest.
Samen naar de bakker in rok, geen probleem.
Nu is het wel dat ze Rokster allemaal kennen, ja en dan loop ik er als ...... bij.
Maar mensen kijken wel, maar lopen gewoon door.

Daar let ik gelukkig niet zo op. Ja bij toeval zou ik het kunnen zien dat er gekeken wordt, maar ga daar echt niet bewust naar lopen kijken, want dan heb je geen leven. Ik leef nu mijn leven in rok, en anders wordt ik geleefd in rok.

Geen probleem in een grote stad in rok.
Kijk en dat vind ik wel erg fijn.
Nu woon ik daar niet, dus voor mijn is het, ik doe mijn ding, en draag mijn rok.
Loop niet tegen mensen aan die ik kan, familie, vrienden of wat dan ook.
Dat is toch een stukje prettiger.
Ik heb al gezegt tegen Rokster, maak van je huis een: rok voor mannen clubhuis.

Daar is mij helaas niets van bekend, want dat lees ik nu pas, want dan had ik al direkt gezegd daar begin ik niet aan. Ik vind het prima als een rokdragende man bij mij langs wil komen, maar ik ga mijn huis niet open stellen als zijnde een inloophuis voor mannen die thuis of waar dan ook niet in een rok kunnen lopen vanwege obstakels waar ze tegenaan lopen. Dat ik hier dus iedere avond met weet ik hoeveel mannen in rok zit. Niet vanwege de rok, maar mijn eigen leven zou daar dan onder gaan lijden. Overigens als een man bij mij op visite komt moet hij de rok wel op een fatsoenlijke wijze uitdragen. Dus geen travestie. Ik stel mijn huis niet ter beschikking als een clubhuis.

Kunnen we allemaal naar toe, en rustig in rok zitten.
Wel je eigen bier meenemen.
Voetbal kijken, Nederlands elftal , in rok.
Idee????
Het idee is leuk bedacht, maar ik stem daar helaas niet mee in. Om eens een bijeenkomst te houden okay, maar niet voor goed. Ik heb ook nog mijn eigen leven, en dan kunnen eigenlijk zo ook wel afwisselen door iedere maand bij iemand anders samen te komen, en dan ook wel naar buiten te gaan in rok. Niet alleen maar stilletjes binnen blijven zitten. Ook promoten door je te laten zien. Dat lijkt mij wel een idee. En ja drank en evt. versnaperingen zijn voor eigen rekening.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie