Uit eten geweest in rok met jptje

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door RokSterNL »

Op zaterdagavond 19 juli ben ik, RokSterNL uit eten geweest met jptje, beiden in rok, bij Hotel Restaurant "Het Spinnewiel". Dit naar aanleiding van een etentje wat ik eerder dit jaar bij dat zelfde restaurant had met Roktom, en waar jptje toen kenbaar heeft gemaakt ook weleens naar toe te willen. Overigens jptje is ook bij mij op visite geweest, dus niet alleen maar voor het etentje naar mij toegekomen. Dit was al de derde keer dat wij elkaar hebben ontmoet. Eerst op 26 april in Breda, 10 mei bij mij thuis en op bovenstaande datum. Het was wederom weer een gezelllig ontmoeting. Roktom was ook nog van de partij bij mij thuis. Dus 3 man in rok. Het was eigenlijk een besloten Rok voor mannen bijeenkomst. Zonder aanwezigheid van andere omstanders. Roktom is weer eerder huiswaarts gegaan. Ik en jptje zijn omstreeks 17:55 uur naar het restaurant vertrokken. Ook dit was hartstikke gezellig, en volgens jptje ook voor herhaling vatbaar. Voordat we weer huiswaarts gingen en onze plaats in het restaurant verlieten, zei ik nog tegen jptje, nu loop ik even voor je, en kijk jij dan even of er mensen zjn die kijken. Ik zag vanuit mijn ooghoek een oudere man van pakweg 60 jaar wel kijken, maar niet met een blik van :o wat zie ik daar. Jptje had het ook gezien. Omstreeks 20:00 uur zijn we toen weer bij mij thuis aangekomen. Daar heeft jptje toen nog een glas limonade gedronken en iets daarna is hij toen ook huiswaarts gegaan.
Peter v

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door Peter v »

Prachtige relaas.
Ja na het lezen daar van, moest ik denken, wij zijn bijna vergeten WAAR HET ECHT OM GAAT, gewoon verder leven, als voorheen, maar dan WEL GEROKT, overal en altijd, en dan wel zonder er maar één minuut erover na te denken.
Volledig geïntegreerd in het leven.
Waar het LIJKT dat sommige zogenaamd rok dragers rokken dragen, dat doen ze dan wel, maar helemaal NIET in HET dagelijkse leven, maar ergens ongezien privé. Kan natuurlijk wel, maar dat kan iedereen. Pas als je rokken gaat dragen zoals RoksterNL en enkele anderen, openlijk, zo mogelijk volledig geïntegreerd in jou dagelijkse leven, dan is het DOEL bereikt. Wat is nog mooier dan zo gerokt over straat, uit te gaan? Ook zonder er over na te denken, met twee man in rok gezellig uit te eten.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door jptje »

leuk stukje heb je geschreven roksternl
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door RokSterNL »

Is altijd toch leuk om de leden te vertellen wat wij beleefd hebben.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door jptje »

RokSterNL schreef:Is altijd toch leuk om de leden te vertellen wat wij beleefd hebben.
inderdaad ja
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door RokSterNL »

Dit kan overigens een mooie gelegenheid zijn voor mannen die niet in hun eigen buurt in een rok durven, maar wel een rok willen dragen, om met een ervaren rokdrager ergens iets te gaan drinken en of gezellig uit eten te gaan.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door jptje »

das een goed idee ja roksternl
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door RokSterNL »

Omdat je dan toch een soort van steun ondervindt. En je toch geen (groot) risico loopt dat je bekenden tegen komt. Maar wij gaan ook wel weer eens een keer naar dat restaurant. Het is in ieder geval een gezellige lokatie, en het eten is er prima.
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door jptje »

dat klopt ja eenn gezellig resaurantje en heerlijk eten
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Uit eten geweest in rok met jptje

Bericht door RokSterNL »

Wordt vervolgd.
Plaats reactie