Scapino laarzen

Wat vind je van het dragen van laarzen in combinatie met je rok
Plaats reactie
Peter v

Scapino laarzen

Bericht door Peter v »

Scapino heeft nu prachtige stoere laarzen voor weinig, van 70 voor 50 euro!!!!!!!

alleen t/m mat 42.

Toch een stevige laars, met een dikke zool en lage hakken, gewoon en normale laars, een mannen laars.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Scapino laarzen

Bericht door RokSterNL »

Dat is voor mij altijd een probleem, want ik heb maat 44. En dat alle winkels ook grotere maten in hun assortiment nemen is een te kostbare zaak. Dan zouden ze er misschien mee blijven zitten. Merendeels van de dames heeft misschien maar hooguit een voet tot maat 42. Gelukkig zijn daar dan speciaalzaken voor diegene die dat wel in hun assortiment hebben. Maar het blijft dan toch wel vervelend als je een paar leuke laarzen ziet, en die zijn niet voor hande voor jou omdat ze maar tot maat 42 gaan. Ik denk dat die laarzen bij die speciaalzaken gemiddeld genomen misschien ook iets duurder zullen zijn, alhoewel die laarzen ook in alle andere maten verkrijgbaar zijn.
Jan/Jannette
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 jun 2008 15:04

Re: Scapino laarzen

Bericht door Jan/Jannette »

Afgelopen woensdag heb ik bij Scapino een paar heerlijke laarzen gekocht maat 43 en er stonden ook laarzen in maat 44 dus als je wil kun je nu goedkoop slagen.
Zelf kocht ik mijn laarzen in Baarle Nassau maar die zijn dan een stuk duurder dan deze.

Groetjes Jannette
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Scapino laarzen

Bericht door Roktom »

Rokster,
Weet je die laarzen nog, die jij zo mooi vond.
Die waren ook van Scapio.
En ja ze hebben daar echt veel laarsen in maat 42t/m 44
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Scapino laarzen

Bericht door RokSterNL »

Bedoel je die laarzen van jou die helaas door de schimmel aangetast waren, of die nog hier bij mij in die tas zitten ?
Plaats reactie